ماجرای محبوبیت عجیب اسکوتر فولکس واگن چیست؟ ، چهره حمل و نقل شهری تغییر می نماید

به گزارش چاپار بلاگ، نمایشگاه خودرو ژنو در حال برگزاری است و جالب است که در کنار خودروهای خیره کننده و مجذوب کننده از برندهای مختلف، یک نمونه از اسکوترهای الکتریکی فولکس واگن نیز به شدت با استقبال رو به رو شده است.

ماجرای محبوبیت عجیب اسکوتر فولکس واگن چیست؟ ، چهره حمل و نقل شهری تغییر می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این گروه خودروساز آلمانی، حمل ونقل با اسکوتر را گزینه ای مناسب به جای استفاده از ماشین در بسیاری از شهرها می داند.

این اسکوتر مجذوب نماینده که Streetmate نام دارد، یک اسکوتر کاملا الکتریکی برای سفرهای درون شهری است. Streetmate دارای موتور الکتریکی با 2.7 اسب بخار قدرت است که در مرکز چرخ عقب قرار گرفته و قادر به تامین سرعت بالای 28 مایل در ساعت است. این به این معنی است که کلاه ایمنی، مجوز، بیمه و ثبت نام در اروپا برای رانندگی این اسکوتر 143 پوند و برقی ضروری است.

به نظر می رسد کهStreetmate مثل یک کراس بین دوچرخه و یک اسکوتر است. شما می توانید آن را ایستاده و یا در حالی که نشسته اید حرکت دهید. یک سوئیچ انگشتی، به عنوان کنترل شتاب عمل می نماید و در صورتی که اسکوتر به وسیله نوجوانان یا بچه ها استفاده گردد، ترمزهای ضد قفل با ترمز احیا نماینده به وسیله موتور الکتریکی برای کاهش سرعت عمل می نماید.

Streetmate را می توان برای بیش از 2 ساعت یا 1.3 کیلووات به وسیله باتری لیتیوم یونی شارژ کرد، این شارژ تا 21 مایل جواب می دهد. بنابراین کاربران یک گزینه سفر درون شهری عالی دارند.

رانندگان می توانند عملکرد Streetmate را به وسیله صفحه نمایش رنگی ضد آب که ابعادی 5.3 اینچی دارد و روی فرمان نصب شده کنترل نمایند. در این مانیتور شما اطلاعات مربوط به شرایط شارژ، سرعت و سایر اطلاعات خودرو را خواهید یافت. این اسکوتر می تواند به تلفن همراه متصل گردد.

پیش بینی می گردد همزمان با رشد استفاده از اسکوترها چهره حمل و نقل شهری هم تغییراتی را تجربه کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 31221

به "ماجرای محبوبیت عجیب اسکوتر فولکس واگن چیست؟ ، چهره حمل و نقل شهری تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای محبوبیت عجیب اسکوتر فولکس واگن چیست؟ ، چهره حمل و نقل شهری تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید