لزوم معرفی گردشگری سلامت به عنوان برند ملی شمال اردبیل

به گزارش چاپار بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به ضرورت معرفی گردشگری سلامت به عنوان برند ملی شمال این استان تاکید نمود.

لزوم معرفی گردشگری سلامت به عنوان برند ملی شمال اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز چهارشنبه 30 آبان 97 در دیدار با فرماندار بیله سوار توضیح داد: گردشگری سلامت محوری ترین برنامه ما در شمال استان به ویژه در شهرستان بیله سوار است.

او به ضرورت مشارکت ادارات در اجرای برنامه های توسعه محور تاکید نمود و اضافه نمود: اقدامات لازم برای ارایه برنامه های مفید در این زمینه تا یک ماه آینده انجام گرفته است.

فلاحی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه، اضافه نمود: اداره کل بخش خصوصی را بازوی کمک گر خود در اجرای برنامه ها و تقویت تاسیسات گردشگری می داند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل ادامه داد: گردشگری یک حوزه فرابخشی است و رشد و پیشرفت در این خصوص نیازمند همکاری دستگاه های مختلف و همراهی ویژه مردم است.

او با اشاره به اینکه استراتژی جدید توسعه گردشگری استان در محور شمال به جنوب است، افزود: در تحقق این سیاست لازم است تمامی حوزه ها پای کار بوده و کمک گر ما باشند.

نگاه توسعه محور در بخش گردشگری اردبیل مشهود است

همچنین حسن قبادی فرماندار بیله سوار گفت: سمت و سوی جدید برنامه های گردشگری گویای حاکمیت نگاه توسعه محور در این حوزه است.

قبادی توضیح داد: استان اردبیل ظرفیت های متعددی در حوزه گردشگری دارد و برنامه های جدید، گردشگری را از وضعیت تک قطبی خارج نموده است.

او اضافه نمود: در توسعه گردشگری لازم است به ظرفیت مناطق توجه گردد؛ از جمله اینکه در شمال استان طبیعت گردی و گردشگری سلامت دو قابلیت عمده محسوب می گردد.

به گفته فرماندار بیله سوار، عشایر نیز دیگر جاذبه گردشگری در این منطقه است و این ظرفیت بالقوه باید بالفعل گردد.

او همچنین به ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی در توسعه گردشگری تاکید نمود و اضافه نمود: لازم است برنامه های در دست اجرا مورد حمایت قرار گیرد.

قبادی برگزاری جشنواره شتر دوکوهانه مغان را نیز فرصت مطلوبی برای معرفی جاذبه های گردشگری این شهرستان مطرح کرد و اضافه نمود: تهمیدات لازم برای برگزاری این رویداد اندیشیده شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 121

به "لزوم معرفی گردشگری سلامت به عنوان برند ملی شمال اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم معرفی گردشگری سلامت به عنوان برند ملی شمال اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید