لائوتارو مارتینس دربی میلان را از دست داد

به گزارش چاپار بلاگ، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر از حضور در دو بازی بعدی این تیم در سری A محروم شد.

لائوتارو مارتینس دربی میلان را از دست داد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا لحظه آخر همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، از کوره در رفتن لائوتارو مارتینس و توهین او به داور بازی اخیر اینتر مقابل کالیاری برای او گران تمام شد.

مهاجم آرژانتینی اینتر در بازی یکشنبه شب این تیم در سن سیرو به تصمیم داور مسابقه که به او به خاطر ارتکاب یک خطا کارت زرد داده بود به شدت و با لحنی تند اعتراض کرد. بعضی از رسانه های ایتالیایی حتی مدعی شده اند که او به داور نیز توهین نموده است. اکنون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام نموده که مارتینس را به دلیل فریاد زدن بر سر داور، اعتراض دنباله دار و پرتاب توپ از سر خشم دو جلسه محرومیت (با احتساب یک جلسه محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز) مجازات نموده است.

در همین حال توماسو برنی دروازه بان ذخیره اینتر، یکی از بازیکنانی که در خاتمه بازی به سمت داور حمله ور شدند و به او اعتراض کردند نیز 2 جلسه از همراهی نراتزوری محروم شده است. گویا برنی در اظهارات خود از جملات تهدید آمیز استفاده نموده است.

محرومیت دو جلسه ای مارتینس و برنی آنها را حضور از دو بازی بعدی نراتزوری در سری A به ترتیب مقابل اودینزه و میلان در دربی دلامادونینا باز می دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1704

به "لائوتارو مارتینس دربی میلان را از دست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لائوتارو مارتینس دربی میلان را از دست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید