طرح هم سفره برای حمایت از بچه ها دچار سوء تغذیه

به گزارش چاپار بلاگ، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: حفظ سلامت مددجویان به خصوص بچه ها دچار سوء تغذیه یکی از برنامه های مهم تغذیه ای کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

طرح هم سفره برای حمایت از بچه ها دچار سوء تغذیه

به گزارش خبرنگار از ، بهرامی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با بیان اینکه حفظ سلامت مددجویان به خصوص بچه ها دچار سوء تغذیه یکی از برنامه های مهم تغذیه ای کمیته امداد امام خمینی (ره) است گفت:در امسال هزار و 857 کودک مبتلا به سوء تغذیه از حمایت های این نهاد در استان بهره مند شدند.

بهرامی اضافه کرد: این بچه ها زیر پنج سال با تایید مراکز بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هر ماه سبد غذایی دریافت می نمایند.

او گفت: آموزش های لازم به مادران این بچه ها ارایه می گردد و پس از سرانجام یک دوره 6 ماهه این بچه ها مورد پایش مجدد مراکز بهداشتی درمانی قرار می گیرند و در صورت بهبود افراد جدیدی جایگزین می شوند.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: کارشناسان تغذیه دانشگاه علوم پزشکی برای بچه ها یک تا سه سال و سه تا پنج سال تغذیه خاص هر سن را برای آنان تعریف و در اختیار خانواده ها قرار می دهند.

بهرامی اضافه کرد: بعضی خانواده ها با وجود نداشتن مشکل اقتصادی با فرهنگ تغذیه صحیح نا آشنا هستند و تهیه مواد خوراکی بی کیفیت برای فرزندان، آنان را دچار سوء تغذیه می نماید که آموزش به این خانواده نیز لازم است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از خیران برای مشارکت در طرح همسفره دعوت کرد و گفت: این طرح به منظور تأمین نیازهای غذایی بچه ها زیر پنج سال که مبتلابه سوءتغذیه هستند، اجرا می گردد.

لنتهای پیغام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1089

به "طرح هم سفره برای حمایت از بچه ها دچار سوء تغذیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح هم سفره برای حمایت از بچه ها دچار سوء تغذیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید