سفر نوروزی به سرزمین شکوفه های گیلاس با اسپیلت البرز

به گزارش چاپار بلاگ، با آغاز فصل زمستان، بیشتر کسانی که علاقه مند سفر به مقاصد جدید با طبیعت بکرند کم کم به فکر برنامه ریزی برای سفرهای نوروزی شان هستند.

سفر نوروزی به سرزمین شکوفه های گیلاس با اسپیلت البرز

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام اسپیلت البرز، معمولاً سوال هایی از قبیل آیا نوروز سال جاری آب وهوا برای سفرهای خارجی مناسب است؟ کدام مقصد را برای کسب تجربه های جدید و دیدن ناشناخته های جهان انتخاب کنیم، ذهنمان را درگیر می نماید؛ اما چه فرصتی بهتر از یک تعطیلی سه هفته ای برای سفر به یکی از باستانی ترین کشورهای جهان.

هر وقت صحبت از ژاپن می گردد، خیلی از ما به یاد شکوفه های زیبای صورتی می افتیم. حتی وقتی نام این کشور را در گوگل جستجو می کنیم، بیشتر عکس ها از این شکوفه های سیب و گیلاس هستند. در بهار باغ های سیب و گیلاس در تمام ژاپن فرشی صورتی می سازند. عکس دریافت از یکی از زیباترین مناظر طبیعی جهان هیجان زیادی دارد. اگر هوادار انیمیشن ها و کارتون های ژاپنی هستید احتمالاً این درخت ها را در آن ها تماشا نموده اید. توکیو، کیوتو و کوهستان فوجی درختان شکوفه دار زیادی دارند.

اسپیلت البرز همواره در سفر به مقصدی جدید در نظر دارد که همسفرانش از تمام جاذبه های دیدنی و بکر آن مقصد دیدن نمایند و حسرت نداشتن شناخت از دیدنی های آن مقصد و یا کمبود وقت را نداشته باشند، در تور ژاپن، اسپیلت البرز برنامه سفر را به طوری تنظیم نموده تا همسفران علاوه بر بازدید از چهار شهر دیدنی توکیو، هاکونه، اوساکا و کیوتو، از شهر نیکو نیز دیدن نمایند. سفر به این شهر از تجربه های ویژه این تور خاص است. چرا که همسفران این تور شانس ملاقات از معبد خارق العاده توشوگو، آبشار سرمست نماینده کگون، قایق سواری اطراف دریاچه چوزنجی و بازدید از مدرسه میمون ها را از دست نخواهند داد.

همچنین در این تور در نظر گرفته شده که همسفران علاوه بر بازدید از شهر زیبای هاکونه در چشمه های آب گرم مشهور ژاپنی این شهر برطرف خستگی نمایند و نیز روی دریاچه آشی نوکو کروزسواری نموده و اگر هوا یار باشد از بالای یکی از پل های معلق منظره زیبایی از کوه فوجی را نظاره گر باشند. پیاده روی در کوهستان تاکائو و سپری کردن اوقاتی خوش در دامان طبیعت شگفت انگیز ژاپن از جذابیت های دیگر سفر خاص اسپیلت البرز به این کشور باستانی است.

همچنین دیدن شهر زیبای نارا که در قرن هشتم به نقطه پایانی جاده ابریشم معروف بوده است، تجربه جذاب دیگر این سفر ویژه به ژاپن است. در این شهر، بناهای باستانی و نیایشگاه هایی که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند، وجود دارد. گشت در طبیعت زیبای پارک نارا و تماشای آهوهایی که آزادانه در فضای سبز آن در گشت و گذار می باشند، برای همسفران اسپیلت البرز لذت بخش خواهد بود.

بازدید از عبادتگاه ها با معماری متفاوت و معمولاً قرمزرنگ که از معروف ترین جاذبه های دیدنی ژاپن هستند، قرار دریافت در کنار راهبه هایی که هر روز در قلب طبیعت و بین دیوارهای بلند این ساختمان ها مشغول عبادت اند تجربه بی نظیر دیگری است که در این تور ویژه بدست می آید. این زیارتگاه ها، میزبان عابدان و مؤمنان به مذهب شینتو هستند. بازدید از این معابد می تواند یک تجربه معنوی و گردشگری خیلی خاص برای کسانی باشد که از سفر، چیزی بیشتر از تفریح می خواهند. بازدید از معابد بودایی با قدمت بیش از 1200 سال یکی دیگر از مجموعه تجربه های ناب این سفر متمایز به ژاپن است.

چشیدن سوشی یا سوپ ماهی و غذاهای متنوع دیگر ژاپنی! خیلی وقت است که غذاهای ژاپنی پایشان را از مرزهای خودشان بیرون گذاشته اند و در تمام جهان به خوراکی هایی محبوب تبدیل شده اند. ژاپنی ها برای صرف غذا آداب ورسوم خاصی دارند آن ها معمولاً از میزهای کوتاه استفاده می نمایند و به خواندن دعاهای مخصوص قبل از صرف غذا اهمیت می دهند.

غذا، بهترین راه برای نزدیک شدن به فرهنگ دیگر کشورهاست. غذاهای ژاپنی یکی از خوشمزه ترین غذاها در جهان محسوب می شوند. اسپیلت البرز با در نظر دریافت وعده های غذایی متنوع در تور ژاپن به همسفرانش این فرصت را می دهد که با چشیدن طعم غذاهای هیجان انگیز ژاپنی وجهی مهم از این فرهنگ بسیار غنی را بشناسند.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر درباره تور نوروز ژاپن اسپیلت البرز و اینکه چرا می تواند یکی از بهترین مقاصد طبیعت گردی در نوروز 99 باشد روی آن کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1609

به "سفر نوروزی به سرزمین شکوفه های گیلاس با اسپیلت البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر نوروزی به سرزمین شکوفه های گیلاس با اسپیلت البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید