ساختمان های افسانه ای؛ جایی برای اقامت شبانه

به گزارش چاپار بلاگ، آیا به فکر اقامت در مکانی متفاوت هستید؟ آیا به ماندن در ساختمان های قدیمی و بنا های تاریخی عجیب و غریب علاقه مندید؟

ساختمان های افسانه ای؛ جایی برای اقامت شبانه

آیا در پی محلی هستید که بتوانید در آن اقامتی مستقل داشته باشید و تمامی کار ها را خودتان انجام دهید؟ موسسه نیکوکاری در بریتانیا و اطراف، بیش از ده ها ساختمان را تحت نظرات و مدیریت دارد که برای اقامت های کوتاه مدت شبانه اجاره داده می شود. این ساختمان ها هم شما و هم خانواده تان را تحت تاثیر قرار خواهد داد. با بعضی از این ساختمان های تاریخی و افسانه ای آشنا خواهیم شد.

1. برج کلاول (Clavell Tower)، شهر دورست (Dorset)

ساختمان زیبا و قدیمی چهار طبقه در کنار سواحل دریای مدیترانه که هر بیننده ای را به خود جذب می نماید. در هر طبقه برج کلاول دو جای خواب وجود دارد که قیمت آن 449 پوند است.

2. خانه پرندگان (Birdhouse)، شهر شروپ شایر (Shropshire)

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این ساختمان تاریخی، رمانتیک بودن آن است. خانه پرندگان به دور از دل مشغولی های شهر در گوشه ای از جنگل، در میان درختان انبوه به چشم می خورد.

3. قلعه آستلی (Astley Castle)، وارویک شایر (Warwickshire)

قلعه آستلی، از قرن دوازدهم مستقر است و چندین بار مورد بازسازی و باز سازی قرار گرفته است. این قلعه زیبا در سال 2013 پیروز به دریافت جایزه ریبا استیرلینگ (RIBA Stirling) شده است. هزینه اقامت در این قلعه، 1,066 پوند است.

4. خانه مصری ها (Egyptian House)، پنزانس (Penzance)، شهر کورنوال (Cornwall)

خانه مصری ها یکی از مجذوب کننده ترین ساختمان های پیش از دوره ویکتوریا که تحت تاثیر کمپین های ناپلئون در مصر، طراحی و ساخته شده است. این آپارتمان دارای سه طبقه است که هزینه اقامت شبانه در آن 178 پوند است.

5. ساختمان آناناس (Pineapple)، دانمور (Dunmore)، اسکاتلند

ساختمان آناناس خانه تابستانی که مربوط به سال 1770 است و در شهر دانمور، مرکز اسکاتلند بنا شده است. تمامی دیوار های این خانه با گیاهان پوشانده شده و منظره زیبایی را به وجود آورده است. هزینه اقامت در این خانه 241 پوند است.

6. برج مارتلو (Martello Tower)، شهر الدنبورگ (Adeburghl)، سوفولک (Suffolk)

برای ساخت برج مارتلو، حدود یک میلیون آجر استفاده شده است. بزرگ ترین و شمالی تری قسمت برج برای مقابله با تهدید های ناپلئون مورد استفاده قرار می گرفته است. هزینه اقامت شبانه در این برج، 595 پوند است.

7. جزیره لاندی (Lundy Island)، کانال بریستول (Bristol Channel)، انگلستان

در جزیره لاندی راستای سه مایلی برای پیاده روی و قدم زدن در اطراف وجود دارد. این مکان برای ادوگاه و اقامت بسیار مناسب و مجذوب کننده است. برج فانوس دریایی قدیمی نیز در این مکان به چشم می خورد. هزینه اقامت در این مکان 293 پوند است.

8. ویلا ساراسنو (Villa Saraceno)، ویسنزا (Vicenza)، ایتالیا

قدمت ویلای ساراسنو به سال 1550 باز می شود. این ویلا به وسیله آندریا پالادیو در ونتو (Veneto) ساخته شده است. این ویلا تقریبا یک ساعت از ونیز فاصله دارد و هزینه اقامت در آن 1,201 پوند است.

9. قلعه Stogursey، شهر بریج واتر (Bridgwater)، سامرست (Somerset)

قلعه Stogursey، یک کلبه کوچک کاهگلی است که از قرون وسطی به جا مانده است. در این راستا یک پل قدیمی وجود دارد که به کلبه ختم می شود. هزینه اقامت در این قلعه بسیار قدیمی 472 پوند است.

10. کلبه های ساحلی، کیتنس (Caithness)، اسکاتلند

منظره این کلبه های ساحلی و در کل این منطقه بسیار زیبا در اسکلتلند، باور نکردنی است. این همه زیبایی، دقیقا شبیه به یک رویا است. این کلبه های ساحلی، خانه ماهیگیرانی است که از قرن هجدهم به جا مانده است. هزینه اقامت در این مکان از 122 پوند آغاز می شود.

11. پیگستی (Pigsty)، شمال یورک شایر (Yorkshire)، انگلستان

ساختمان پیگستی در شمال یورک شایر در انگلستان، به وسیله ارباب محلی با الهام گرفتن از تفرج گاه های مدیترانه ای ساخته شده است. پیگستی، در کناره یک روستای ماهیگیری در خلیج رابین هود (Robins Hood Bay) بنا شده است و هزینه اقامت در آن 264 پوند است.

12. برج آب اپلتن (Appleton Water Tower)، نورفولک (Norfolk)

برج آب اپلتن، برج زیبا و بلندی است که در پایان دارای یک تراس خوب و بزرگ سقفی است. این برج جزو املاک سلطنتی به شمار می امده است. هزینه اقامت در این برج 495 پوند است.

13. نائولاخا (Naulakha)، ورمونت (Vermont)، ایالات متحده آمریکا

نائولاخا، خانه ای زیبا و رویایی در ایالات متحده آمریکا است که تمام بنا از چوب ساخته شده و دارای منظرهی شگفت انگیز است. هزینه اقامت در این خانه چوبی، برای هر شب 495 دلار است.

14. خیابان پرینسلت (Princelet Street)، لندن

در خیابان پرینسلت خانه های قدیمی به جا مانده از قرن هجدهم به چشم می خورد که هر کدام دارای یک فضای سبز کوچک هم هستند. هزینه اقامت در این خانه های لندن، حدود 1,391 پوند است.

15. پیازا دی اسپاگنا (Piazza di Spagna)، رم

آیا اقامتگاهی ارزان و مشرف به ایتالیا می خواهید؟ این امکان به لطف آپارتمان های سه طبقه پیازا دی اسپاگنا وجود دارد. هزینه اقامت در این آپارتمان ها تنها 1,257 پوند است.

16. کلیسای کلبه ای (Church Cottage)، کاردیگان شایر (Cardiganshire)، ولز

در یک روستای آرام در ولز، کلیسایی کلبه ای وجود دارد که معماری آن تا حدودی بر گرفته از سبک معماری گوتیک است. هزینه اقامت در این کلبه استثنایی، 211 پوند است.

17. بلمونت (Belmont)، دورست

در سال 2015، زمانی که تنها دو سال از بازسازی این ساختمان گذشته بود، در آن به روی عموم باز شد و اقامت برای افراد آزاد شد. هزینه اقامت در این خانه رویایی 690 پوند است.

18. ایستگاه آلتون (Alton Station)، استافورد شایر (Staffordshire)

در اتاق انتظار آشپزی کنید و در دفتر فروش بلیط بخوابید. برج آلتون، ایستگاه معروفی است که می توانید اقامت شبانه در آن را تجربه کنید. هزینه اقامت در این برج، 482 پوند است.

19. برج نیکول (Nicolle Tower)، جرسی (Jersey)

در ابتدا برج نیکول در سال 1821 ساخته شد که در طبقه اول دارای یک اتاق نشیمن زیبا بود. بعد ها، در سال 1943 آلمانی ها طبقه سوم را به این برج اضافه کردند. طبقه سوم دارای منظرهی 360 درجه است تا اطراف بهتر مشاهده شود. هزینه اقامت در این برج 125 پوند است.

20. فورت کلونکیو (Fort Clonque)، آلدرنی (Alderney)

فورت کلونک در دهه 1850 به عنوان یک ایستگاه دفاعی علیه نیروی دریایی فرانسوی ساخته و توسعه یافت. امروزه شما می توانید با قدم گذاشتن در جاده ای که به وسیله امواج احاطه شده است به این ساختمان تاریخی قدیمی برسید. هزینه اقامت در این ساختمان، 741 پوند است.

منبع: کجارو / The Daily Telegraph
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 22952

به "ساختمان های افسانه ای؛ جایی برای اقامت شبانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "ساختمان های افسانه ای؛ جایی برای اقامت شبانه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان های افسانه ای؛ جایی برای اقامت شبانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید