روستای عنبران علیا به هدف گردشگری بین المللی تبدیل شده است

به گزارش چاپار بلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با اقدامات صورت گرفته در روستای عنبران علیا این روستا تبدیل به هدف گردشگری در سطح بین المللی شده است.

روستای عنبران علیا به هدف گردشگری بین المللی تبدیل شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی توضیح داد: با اقدامات اجرا شده در روستای عنبران علیا این روستا تبدیل به هدف گردشگری در سطح بین المللی شده است.

وی گفت: واحدهای بوم گردی بی نظیر و تولیدات صنایع دستی از جمله گلیم عنبران که شهرت جهانی دارد و همچنین محیط بسیار زیبا و پاکیزه این روستا توانسته فضای بسیار مناسبی را برای پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی فراهم کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: تنوع بسیار بالای غذاهای ارگانیک و آب و هوای منحصر به فرد، روستای عنبران علیا را به یک روستای واحد مقصد گردشگری تبدیل نموده است.

فلاحی بیان داشت: قدمت بسیار بالای این روستا و تنوع محصولات فرهنگی نیز از دیگر عواملی است که می تواند مسافران و گردشگران را به این روستای بسیار زیبا جذب کند.

وی با اشاره به تامین زیرساخت های لازم در حوزه گردشگری در سطح استان، اضافه نمود: استان اردبیل جاذبه های متعدد تاریخی و طبیعی دارد و می تواند مقصد خوبی برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 228

به "روستای عنبران علیا به هدف گردشگری بین المللی تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستای عنبران علیا به هدف گردشگری بین المللی تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید