دلخوش: جلسه غیر علنی برای آنالیز مسائل مربوط به چین وکره تشکیل گردد

به گزارش چاپار بلاگ، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس خواهان برگزاری جلسه غیرعلنی مجلس برای آنالیز مسائل اخیر مربوط به چین و کره جنوبی شد.

دلخوش: جلسه غیر علنی برای آنالیز مسائل مربوط به چین وکره تشکیل گردد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، سید کاظم دلخوش در اخطاری مستند به اصول 67، 71 و 77 قانون اساسی گفت : براساس قانون نمایندگان باید به صورت دقیق در جریان امور باشند اگر لازم است جلسات غیرعلنی تشکیل گردد که ما در جریان مسائل مربوط به زدن کشتی، نیروگاه و بخش چین و کره باشیم.

وی اضافه کرد: فصل کشاورزی فرامی رسد و ما در استانهای شمالی خصوصا گیلان بارش کمی داشتیم و بارش برف را نیز شاهد نبودیم لذا قطعا کشاورزان با مشکل کمبود آب و مسائل دیگر مواجهه خواهند بود که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

دلخوش با تاکید بر ضرورت لایروبی انهار و آب بندان گفت: قیمت سم و کود به قدری افزایش یافته که کشاورزان امکان پرداخت آن را ندارند همچنین باید به مشکل کارکنان سازمان چای کشور رسیدگی گردد علاوه بر این سنبل آبی در تالاب انزلی، اکوسیستم را به هم ریخته که سازمان برنامه باید اعتبار لازم را برای از بین بردن این گیاه مضرر اختصاص دهد.

وی در سرانجام با اشاره به بلاتکلیفی کشاورزان در بخش خرید تضمینی گندم خواهان رسیدگی به این موضوع شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 15040

به "دلخوش: جلسه غیر علنی برای آنالیز مسائل مربوط به چین وکره تشکیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلخوش: جلسه غیر علنی برای آنالیز مسائل مربوط به چین وکره تشکیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید