خبر خوب کیکه ستین به طرفداران بارسلونا

به گزارش چاپار بلاگ، کیکه ستین، سرمربی بارسلونا مدعی شد تمام تمرکز تیمش روی حفظ فاصله با رئال مادرید خواهد بود.

خبر خوب کیکه ستین به طرفداران بارسلونا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بارسلونا فردا در شرایطی به مصاف مایورکا خواهد رفت که در حال حاضر با فزونی دو امتیازی نسبت به رئال مادرید در صدر جدول لالیگا واقع شده است. کیکه ستین در نشست خبر پیش از این ملاقات حاضر شد و در خصوص شرایط ستاره های مصدوم تیمش توضیحاتی ارائه داد.

کیکه ستین گفت: ما بعد از مدتی به اینجا آمده ایم. من می خواهم برای خانواده های همه قربانیان پیغام دوستی ارسال کنم و آرزو می کنم کسانی که مریض هستند هر چه سریعتر بهبود یابند. ما واقعا نمی دانیم که شرایط تیم چگونه خواهد بود و نمی دانم آیا قرار است همان بارسلونای نیز از شیوع ویروس باشیم و با اینکه تیمی متفاوت خواهیم بود. واقعیت این است که ما با انگیزه بسیار خوبی کار می کنیم و می توان این موضوع را در تمرینات احساس کرد.

شرایط لوییس سوارز: مطمئنا او قادر به بازی کردن است، اما نه برای 90 دقیقه. ما بعد از 5 ماه ریسک نمی کنیم و سوارز به چند بازی برای قرار دریافت در ترکیب ثابت احتیاج دارد.

مصدومیت لیونل مسی: شرایط او بسیار خوب است و مسی به خوبی تمرین نموده و مسئله ای ندارد. مسی و بسیاری از این بازیکنان می دانند که در صورت لزوم چگونه شرایط را پیش ببرند. اگه مسی یا بازیکن دیگری مشکل پیدا کند، اولین نفر به خودم خواهند گفت و من به بازیکنا بارسلونا اعتماد کامل دارم.

بازی کردن قبل از رئال مادرید: تعیین نیست که بهتر است قبل از از رقیب بازی کنید و من ترجیح می دهم قبل از رئال مادرید تیمم را به میدان بفرستم. زیرا شما اگر پیروز شوید کارتان را انجام داده اید و اگر امتیاز از دست بدهید می توانید انتظار داشته باشید که این اتفاق برای رقیب تکرار گردد. اما من اهمیتی به این مسائل نمی دهم و ما باید در خصوص پیروزی در مایورکا و حفظ این فاصله فکر کنیم.

شرایط احتمالی لیگ قهرمانان: ملاقات با ناپولی در ورزشگاهی دیگر به ما ضربه خواهد زد، زیرا ما در خانه ناپولی بازی کردیم و خواهیم دید که اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 6583

به "خبر خوب کیکه ستین به طرفداران بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوب کیکه ستین به طرفداران بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید