خبرنگاران 13 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

به گزارش چاپار بلاگ، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: 13 میلیارد و 394 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه از ابتدای سال جاری تا به امروز به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان پرداخت شده است.

خبرنگاران 13 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: پرداخت این میزان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی اضافه نمود: 2 هزار و 220 نفر از نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد این میزان تسهیلات را دریافت نموده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: تسهیلات پرداختی به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان در زمینه کارگشایی، اشتغال، خودکفایی و ودیعه مسکن بوده است.

مبشری مطرح نمود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در طول سال مربوط به حوزه های درمان، تحصیل و معـیشت است.

وی ابراز داشت: این امر سبب حفظ عزت نفس و کرامت انسانی و افزایش امنیت روانی نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد می گردد.

مبشری گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کشور و کهگیلویه و بویراحمد با هدف گسترش روزافزون فرهنگ کمک رساندن به نیازمندان و گره گشایی از مسائل و مسائل آنان تأسیس و راه اندازی شده است.

افزون بر 43 هزار خانوار با جمعیتی بیش از 110 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 8331

به "خبرنگاران 13 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 13 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید