خبرنگاران پویش نذر کتاب در مدارس استان خراسان جنوبی اجرا شد

به گزارش چاپار بلاگ، بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای پویش عظیم نذر کتاب در مدارس استان به منظور تحقق شعار عدالت آموزشی اطلاع داد.

خبرنگاران پویش نذر کتاب در مدارس استان خراسان جنوبی اجرا شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محمدعلی واقعی روز چهارشنبه گفت: سرمایه گذاری بیشتر و دسترسی آسان برای همه و همه جا از دیگر اهداف برگزاری این پویش به شمار می رود.

وی اضافه نمود: دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این پویش می توانند به شکرانه قبولی در دانشگاه کتاب های یاری آموزشی مازاد خود را به دانش آموزان مناطق محروم، روستایی، مرزی و عشایری اهدا نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی توضیح داد: این پویش با ابتکار و همکاری معاونت های پرورشی و فرهنگی و آموزش متوسطه استان طراحی شده است.

وی گفت: همزمان با اعلام نتایج کنکور، پویشی با عنوان نذر اهدای کتاب در راستای جمع آوری کتاب های داوطلبان قبول شده در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و اهدای آن به دانش آموزان مناطق محروم و مدارس کم برخوردار راه اندازی شد.

واقعی اضافه نمود: مدیران مدارس متوسطه باید ضمن اطلاع رسانی به موقع و مطلوب به داوطلبان، دانش آموزان و اولیا و بارگذاری پوستر پیوست در شبکه آموزشی دانش آموزان شاد نسبت به تحقق این امر خداپسندانه اقدام نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 10220

به "خبرنگاران پویش نذر کتاب در مدارس استان خراسان جنوبی اجرا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پویش نذر کتاب در مدارس استان خراسان جنوبی اجرا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید