خبرنگاران سرمربی تیم ذوب آهن:می توانستیم از فولاد امتیاز بگیریم

به گزارش چاپار بلاگ، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: می توانستیم یک امتیاز از فولاد بگیریم اما اشتباه بازیکنان باعث شد این امر محقق نشود.

خبرنگاران سرمربی تیم ذوب آهن:می توانستیم از فولاد امتیاز بگیریم

به گزارش خبرنگاران لوکا بوناچیچ پنجشنبه شب پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: با باخت مقابل فولاد باید همچنان نگران بازی های آینده خود باشیم تا بتوانیم در جایگاه بهتری از جدول قرار بگیریم.

وی با بیان اینکه این دیدار به عنوان یک بازی لیگ برتری بسیار پر تنش بود گفت: بعد از اینکه بازی را به تساوی کشاندیم یک موقعیت گلزنی داشتیم اما متاسفانه توپ به تیر دروازه خورد و این شانس را داشتیم که بازی را 2 بر یک به سود خود تمام کنیم.

سرمربی تیم ذوب آهن اضافه کرد: بعد از زدن گل اول اشتباه زیادی داشتیم و همین موضوع سبب شد تا گل دوم را به فولاد هدیه دهیم و من نمی توانم این اتفاق را هضم کنم.

وی اعلام کرد: قبل از بازی وظیفه هر یک از بازیکنان مشخص شد و به آنها یادآوری گشت کدام بازیکن حریف را کنترل کنند اما در بازی مقابل فولاد دقت لازم را نداشتند. در نهایت همه نتیجه بازی را می بینند و بقیه موارد دیده نمی شود.

تیم ذوب آهن با 25 امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است و خطر سقوط به لیگ پایین تر آن را تهدید می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 7721

به "خبرنگاران سرمربی تیم ذوب آهن:می توانستیم از فولاد امتیاز بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی تیم ذوب آهن:می توانستیم از فولاد امتیاز بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید