سولدو: فوتبال را با گل زدن دنبال می کنیم نه مالکیت توپ

به گزارش چاپار بلاگ، سرمربی تراکتور تبریز با بیان اینکه فوتبال را با گل زدن دنبال می کنیم نه مالکیت توپ، گفت: در بازی با نفت مسجدسلیمان می توانستیم به گل های زیادی برسیم.

سولدو: فوتبال را با گل زدن دنبال می کنیم نه مالکیت توپ

به گزارش خبرنگاران از تبریز، زوانیمیر سولدو پس از برتری 2 بر صفر تراکتور تبریز مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: همانطور که قبلاً هم گفتم، تمام بازی های ما سخت است. نفت مسجدسلیمان هم برای ما یکی از همین تیم ها و بازی های سخت بود.

وی ادامه داد: می دانستیم بازی سختی داریم و آنها انگیزه خوبی هستند و می آیند تا خوب دوندگی کنند. با تدابیری که برای این بازی داشتیم و کارهایی که در تیم انجام داده بودیم، در 30 دقیقه ابتدایی بازی، خیلی خوب بازی را کنترل کرده و چند موقعیت خوب به وجود آوردیم. می توانستیم به گل های زیادی برسیم تا ادامه بازی را با آرامش بیشتری دنبال کنیم.

سرمربی تراکتور گفت: تیم ما در اواخر نیمه اول افت کرد و همین موضوع یک مقدار به تیم فشار آورد. بین دو نیمه با بازیکنان صحبت هایی کردیم و شروع ما در نیمه دوم بازهم بهتر شد. هرچند تا اواخر بازی نمی توانستیم حتم داشته باشیم می توانیم نتیجه را حفظ کنیم اگر چه چند موقعیت خوب 3 به 2 و 4 به 2 با تیم حریف داشتیم که می توانستیم به گل برسیم. توانستیم یک گل دیگر بزنیم که نتیجه خوبی برای تیم تراکتور حاصل شود و بابت آن به بچه ها تبریک می گویم.

سولدو در واکنش به این مسئله که آیا قبول دارد جنگ دو تیم در میانه میدان بوده است، گفت: درست است و این پیش بینی را کرده بودیم که با تجمع تیم نفت در میانه زمین، جنگ سختی آنجا خواهیم داشت. بازیکنان ما تلاش زیادی کردند تا پیروز باشند، اما در مواقعی آنها در میانه زمین توپ را بیشتر در دست داشتند که البته نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه ما ایجاد کنند. در مقابل ما چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم.

وی در خصوص اینکه در صحنه ای بازیکن تراکتور روی زمین افتاده بود و پزشک تیم می خواست وارد زمین شود که اجازه این کار را نداد و آیا این واکنش او برای فوتبال پاک و مبارزه با وقت کشی بوده است، شرح داد: مسئله این بود که چون اواخر بازی بودیم، نتیجه یک بر صفر بود و دوست نداشتم یک نفر از تیم مان کم شود. اگر پزشک وارد زمین شود، بازیکن باید بیرون بیاید و دوباره به زمین برشود. بازیکن مصدوم ما هم در خط دفاعی بود و برای همین این ریسک را نکردم.

سرمربی تراکتور در واکنش به این مسئله که نفت مسجدسلیمان معتقد بوده بهتر از حریف بازی کرده، دو برابر این تیم پاس داده و سوار بر بازی بوده است، اعلام نمود: ما فوتبال را با گل زدن دنبال می کنیم نه مالکیت توپ. باید حق بدهیم که تیم حریف مالکیت توپ داشت، اما برنامه ای که داشتیم برای رسیدن به گل بود و بچه ها در این کار پیروز بودند.

سولدو در خصوص استفاده از دروازه بان جوان تیمش و اینکه از عملکرد مهدی حقیقت رضایت دارد یا نه، گفت: حقیقت اعتماد به نفس خوبی دارد و در طول 90 دقیقه به خوبی با دفاع صحبت می کرد و کنترل داشت. از کار او رضایت دارم و مطمئن باشید در ادامه هم از جوانان خوبی که در تبریز باشند، استفاده خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1401 بروزرسانی: 21 فروردین 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 23369

به "سولدو: فوتبال را با گل زدن دنبال می کنیم نه مالکیت توپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولدو: فوتبال را با گل زدن دنبال می کنیم نه مالکیت توپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید