خبرنگاران دزد میلیاردی تجهیزات ماشین&zwnjآلات معدنی در محلات دستگیر شد

به گزارش چاپار بلاگ، خمین - خبرنگاران - فرمانده انتظامی شهرستان محلات از شناسایی و دستگیری دزد رایانه ماشین آلات معدنی در این شهرستان اطلاع داد و گفت: ارزش تقریبی این وسایل 20 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورده شده است.

خبرنگاران دزد میلیاردی تجهیزات ماشین&zwnjآلات معدنی در محلات دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عباس محمدرضایی روز یکشنبه اضافه کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان از چند روز گذشته و با اعلام سرقت رایانه قیمتی یکی از ماشین آلات معدنی، موضع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس با تحقیقات تخصصی خاتمه دزدی سابقه دار را در این زمینه شناسایی و با مراقبت های نامحسوس و شبانه روزی، محل سکونت او در استان تهران را پیدا کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی اجرا شده و اخذ نیابت قضائی، مأموران راهی استان تهران شده و با انجام یک عملیات غافلگیرانه پیروز به دستگیری این دزد در مخفیگاهش شدند.

این مقام انتظامی با یادآوری اعترافات متهم دستگیر شده گفت: دزد در بازپرسی های اجرا شده و با ارائه اسناد و مدارک موجود، لب به اعتراف گشود و جریان را برای پلیس بازگو کرد.

سرهنگ رضایی با تأکید بر عزم قاطع پلیس در برخورد با دزدان به منظور افزایش روز افزون امنیت اجتماعی شهروندان اضافه کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی گشت.

محموله یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در دلیجان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان نیز از توقیف محموله گوشی همراه خارجی قاچاق و متعلقات آن، به ارزش یک میلیارد ریال درعملیات مأموران انتظامی شهرستان اطلاع داد.

سرهنگ مجتبی جمالی گفت: به منظور مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا به عنوان پدیده شوم مالی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، روز گذشته مأموران انتظامی دلیجان از تردد یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل کالای قاچاق در یکی از محورهای این شهرستان آگاه شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با حضور تیم های گشت انتظامی در محور مذکور و افزایش نظارت بر خودروهای عبوری، خاتمه خودروی مورد نظر شناسایی و درعملیاتی از سوی مأموران انتظامی متوقف شد.

وی با اشاره به کشف 16 دستگاه گوشی همراه هوشمند، 69 عدد کابل شارژر و 147 عدد آدابتور خارجی قاچاق، در بازرسی مأموران از خودروی توقیف شده خاطر نشان کرد: این محموله قاچاق فاقد مدارک معتبر گمرکی و از یکی از بنادر جنوبی کشور بارگیری و به مقصد تهران حمل می شد.

وی با یادآوری دستگیری 2 نفر در این عملیات و معرفی آنها به دستگاه قضائی اضافه کرد: پلیس همچون گذشته از تمام ظرفیتهای خود برای برخورد قانونی و بدون اغماض با قاچاقچان مالی بهره خواهد گرفت و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه افراد فرصت طلب، موضوع را به وسیله تماس با مرکز فوریت های 110 اطلاع دهند.

شهرستان های محلات و دلیجان در نوار جنوبی استان مرکزی قرار دارند

منبع: ایرنا
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 11775

به "خبرنگاران دزد میلیاردی تجهیزات ماشین&zwnjآلات معدنی در محلات دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دزد میلیاردی تجهیزات ماشین&zwnjآلات معدنی در محلات دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید