خبرنگاران تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان جان چهار نفر را گرفت

به گزارش چاپار بلاگ، زاهدان- خبرنگاران- فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: حوادث رانندگی هفته گذشته در جنوب این استان چهار کشته و 20 مجروح برجا گذاشت

خبرنگاران تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان جان چهار نفر را گرفت

سرهنگ مصطفی کول زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: این میزان فوتی و مجروح نتیجه 13 فقره تصادف در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

وی سرعت زیاد، انحراف و تجاوز به چپ و سبقت را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد و افزود: بیشترین تصادفات این مدت به سرعت زیاد و عدم توجه به جلو اختصاص دارد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی برای حدود 15 دقیقه پس از هر 2 ساعت رانندگی برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی برای راننده وسیله نقلیه ضروری است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.

وی شرح داد: افراد توجه داشته باشند رعایت فاصله طولی و رانندگی با سرعت مطمئنه می تواند از بروز بسیاری سوانح و تلفات جاده ای در این ایام جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگاران سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راه های ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستان های شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستان های جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند

منبع: ایرنا
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 12431

به "خبرنگاران تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان جان چهار نفر را گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان جان چهار نفر را گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید