خبرنگاران اعلام آمادگی تهیه کننده فیلم سینمایی دابلند برای اکران اینترنتی

به گزارش چاپار بلاگ، تهران- خبرنگاران- فیلم سینمایی دابلند به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح برای اکران اینترنتی اعلام آمادگی کرد.

خبرنگاران اعلام آمادگی تهیه کننده فیلم سینمایی دابلند برای اکران اینترنتی

محمدرضا مصباح تهیه کننده فیلم سینمایی دابلند ساخته ابراهیم ابراهیمیان که در کشور گرجستان ساخته شده است به دنبال اتفاقات ناشی از کرونا تصمیم دارد بدون اکران در سینما این فیلم سینمایی را به صورت آنلاین عرضه کند.

تهیه کننده فیلم سینمایی دابلند در گفت وگویی مطرح کرد؛ با توجه به شیوع ویروس کرونا و این که مردم به توصیه وزارت بهداشت باید در خانه بمانند و سینماها هم تعطیل است و همچنین برای همراهی با ستاد مقابله با کرونا و ایجاد فضای سرگرم کننده برای مردم در قرنطینه خانگی، آمادگی داریم این فیلم سینمایی را بدون اکران عمومی در ایران همزمان با اکران جهانی آن که مدتی است در خارج از کشور شروع شده و طبیعتا آن هم به خاطر کرونا با مشکلاتی رو به رو شده به صورت آنلاین اکران کنیم.

فیلم سینمایی دابلند با بازی مهدی کوشکی، دیمیتری تاتیشویلی، آنا ماتوآشویلی، بکا تورمانیدزه، سالومه پاقاوا، لاشا کانکاوا، سوفیا سبیشورادزه ساخته شده است.

این فیلم به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی محمدرضا مصباح که در سکوت خبری ساخته شده، محصول مشترک سینمای ایران و گرجستان بر اساس فیلمنامه ای از سارا سلطانی ساخته شده است.

فیلم سینمایی دابلَند فضایی کمدی فانتزی دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 4121

به "خبرنگاران اعلام آمادگی تهیه کننده فیلم سینمایی دابلند برای اکران اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اعلام آمادگی تهیه کننده فیلم سینمایی دابلند برای اکران اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید