حضور همه سانداکاران ایران در مرحله نیمه نهایی

به گزارش چاپار بلاگ، پنج سانداکار تیم ملی ووشوی مردان ایران با رجحان مقابل حریفان، راهی مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی دنیا شدند.

حضور همه سانداکاران ایران در مرحله نیمه نهایی

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز (سه شنبه) 30 مهر ماه 1398،در ادامه رقابت های ووشوی قهرمانی دنیا 2019 چین، پنج ووشوکار ایران در بخش ساندا (مبارزه) با رجحان مقابل حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند تا در مسابقات نوبت عصر امروز، برای صعود به ملاقات پایانی مقابل حریفان خود به روی سکو بروند.

به این ترتیب در وزن 65 کیلوگرم، عرفان آهنگریان مقابل وان ویت از ویتنام به رجحان رسید و نیمه نهایی شد تا امشب با کلمنت از فیلیپین ملاقاتکند.

دروزن 70 کیلوگرم، محسن محمدسیفی سئونگ موپارک از کره جنوبی را شکست دتد و به نیمه نهایی رسید. او در مرحله بعد با ژیائو یانگ لی نماینده چین مبارزه می نماید.

در وزن 75 کیلوگرم، یوسف صبری با پیروزی مقابل یوان بنبرا از فرانسه در 50 ثانیه ابتدایی مسابقه، راهی نیمه نهایی شد. او در نیمه نهایی با محمد دیها سانداکاری از تونس رو به رو می گردد.

در وزن 80 کیلوگرم، علی خورشیدی برابر امره باتان نماینده ترکیه به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد تا در این مرحله با عید جئورجیس سانداکار لبنانی ملاقات کند.

همچنین در وزن 85 کیلوگرم، میلاد عارفی مقام در مرحله یک چهارم مقابل زینال اصلان از ترکیه پیروز شد تا به این ترتیب، در مرحله نیمه نهایی حریف سعد جئورجیس از لبنان گردد.

در وزن 65 کیلوگرم ساندای بانوان نیز، روز گذشته الهه منصوریان با شکست لیدا سلماح از لبنان فینالیست شد تا عصر امروز، در مبارزه فینال به مصاف اژه شاکر از ترکیه برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2090

به "حضور همه سانداکاران ایران در مرحله نیمه نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور همه سانداکاران ایران در مرحله نیمه نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید