جزئیات ساخت نیسان آبی 2 ، کارگردان: انصراف دادم و هیچ حرف و حدیث دیگری نیست

به گزارش چاپار بلاگ، منوچهر هادی که از مدت ها قبل در تدارک ساخت فصل دوم سریال نیسان آبی در شبکه نمایش خانگی بود، حالا اعلام نموده که از ساخت آن انصراف داده است.

جزئیات ساخت نیسان آبی 2 ، کارگردان: انصراف دادم و هیچ حرف و حدیث دیگری نیست

به گزارش خبرنگاران، منوچهر هادی پیشتر از ساخت فصل دوم نیسانی آبی خبر داده بود و طبق اعلام او در حال نگارش و تدارک فصل دوم این مجموعه بودند.

او که این روزها سریال نیوکمپ را در شبکه نمایش خانگی دارد، با اعلام انصراف از ساخت فصل تازه سریال نیسان آبی درباره دلایل آن شرح داده است: در فضایی کاملا محبت آمیز و توافقی، پس از مذاکره با دوستان خوبم در فیلیمو و عدم توافقات مالی در نشستی صمیمی و حرفه ای انصراف خود را اعلام کردم. هیچ داستان و حرف و حدیث دیگری نبوده و نیست. حتما کارگردان محترم دیگری فصل تازه را کارگردانی می نماید و من هم در کنارشان هر کمکی باشد دریغ نخواهم کرد. به امید اتفاقات خوب برای نیسان آبی2

منوچهر هادی بعد از تجربه ساخت سریال نیسان آبی و پیشتر از آن مجموعه هایی از جمله عاشقانه، دل و گیسو و در حالی که از نگارش ساخت فصل دوم نیسان آبی خبر داده بود، به تازگی سریال تازهی با عنوان نیوکمپ را در شبکه نمایش خانگی رو کرد.

این کارگردان که مجموعه های دلدادگان، خداحافظ بچه و خوب بد زشت را هم در تلویزیون فراوری نموده بود، این روزها بیشتر در شبکه نمایش خانگی فعال است.

ماجرای فرود هلیکوپتر در خیابان خردمند | برای این سکانس تعهدات عجیبی دادم ...

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 34844

به "جزئیات ساخت نیسان آبی 2 ، کارگردان: انصراف دادم و هیچ حرف و حدیث دیگری نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ساخت نیسان آبی 2 ، کارگردان: انصراف دادم و هیچ حرف و حدیث دیگری نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید