اعلام زمان پخش انیمیشن بایمکس با انتشار تیزر تازه

به گزارش چاپار بلاگ، دیزنی دومین تریلر انیمیشن Baymax را منتشر کرد که بالاخره در این تریلر تاریخ پخش این انیمیشن مورد انتظار تعیین و اعلام شده است.

اعلام زمان پخش انیمیشن بایمکس با انتشار تیزر تازه

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومجی، والت دیزنی به تازگی تریلر جدیدی از این انیمیشن سریالی را منتشر نموده که این انیمیشن درواقع اسپین آف انیمیشن Big Hero 6 است که تمرکز آن روی بیمکس خواهد بود.

طبق تریلر، در طول انیمیشن قرار است شاهد یاری بیمکس به افرادی مثل یک گربه خیابانی تا افراد سالمند و خاله کَس در باشیم.

استودیوی انیمیشن سازی دیزنی این تیزر را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت و درباره آن نوشت: همه به یک قهرمان بزرگ احتیاج دارند.

بعلاوه در انتها تریلر معین شد که پخش انیمیشن Baymax از تاریخ 29 ژوئن (8 تیر) از دیزنی پلاس شروع خواهد شد که این انیمیشن ظاهرا در 6 قسمت فراوری شده است. اسکات ادسیت در نقش بیمکس، رایان پاتر در نقش هیرو هامادا و مایا رودولف در نقش خاله کَس، از جمله صداپیشگان انیمیشن Big Hero 6 هستند که برای صداپیشگی دوباره در سریال Baymax بازگشته اند. بعلاوه پوستر جدیدی از انیمیشن بیمکس منتشر شده است.

جدیدترین مطالب

Cineplex قیمت بلیت های آنلاین فیلم را بالا برد

لایتیر حریف دنیای ژوراسیک در گیشه نشد

هرکول به سینما باز می گردد

جولی اندروز انتها جایزه اش را گرفت

سریال Baymax، اولین انیمیشن سریالی ساخته شده بر اساس انیمیشن Big Hero 6 نیست و پیش از این سریال Big Hero 6: The Series فراوری و در بین سال های 2018 تا 2021 پخش شده بود؛ البته سریال Big Hero 6: The Series درواقع یک انیمیشن 2بعدی بود، اما انیمیشن Baymax یک اثر کاملا CG است که کیفیت آن قابل مقایسه با انیمیشن های سینمایی دیزنی است. انیمیشن Big Hero 6 در سال 2014 روی پرده های سینما رفت و پیروز شد 657.9 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کند.

بعلاوه انیمیشن بیگ هیرو 6 توانست برنده جایزه اسکار برترین انیمیشن سال نیز گردد. دان هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6 وظیفه ساخت انیمیشن Baymax را بر عهده داشته است و دین ولینز (قسمت 1، 2 و 6)، لیسا تریمن (قسمت سوم) دن آبراهام (قسمت چهارم) و مارک کندی (قسمت پنجم) وظیفه کارگردانی قسمت های مختلف انیمیشن بیمکس را بر عهده داشته اند. سیروکو دانلپ نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را بر عهده داشته است.

https://khabarcanada.ca/wp-content/uploads/2022/05/c1ed7ff1cb79a4448e2516ef3e84873045022732-480p.mp4

منبع: خبرکانادا
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 27298

به "اعلام زمان پخش انیمیشن بایمکس با انتشار تیزر تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان پخش انیمیشن بایمکس با انتشار تیزر تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید