6 علت که به شما ثابت می نماید وقت تغییر دکوراسیون خانه رسیده است

به گزارش چاپار بلاگ، ظاهر خانه نقشی اساسی در حال وهوای فضا و بعلاوه خود شما دارد. در واقع هرچه دکوراسیون خانه برایتان آرامش بخش تر باشد از اضطراب و استرس فاصله بیشتری خواهید داشت. تزئینات، رنگ ها و نحوه چیدمان وسایل همه در ایجاد فضایی آرام و دنج تاثیر دارند. اما ممکن است فکر کنید هنوز وقت تغییر دکوراسیون خانه نرسیده است.

6 علت که به شما ثابت می نماید وقت تغییر دکوراسیون خانه رسیده است

در این مطلب از خبرنگاران مگ 6 علت محکم و قطعی برایتان آورده ایم که به شما ثابت می نماید وقت تغییر دکوراسیون خانه رسیده و باید خیلی سریع دست به کار شوید.

آنچه می خوانید:

1. شانس فروش خانه را بالا می برید

2. برای بازنشستگی آماده می شوید

3. با محیط زیست سازگارتر می شوید

4. احساسی تازه را به جریان می اندازید

5. تغییر رنگ می دهید

6. از فضاهای اضافه استفاده می کنید

چند پیشنهاد از طرف خبرنگاران مگ

1. شانس فروش خانه را بالا می برید

اگر در خانه خودتان ساکن هستید و قصد فروش دارید، خوب می دانید که ظاهر زیبا و تمیز ارزش خانه را بالا می برد. پس باید فکری اساسی برای بهبود نمای بیرونی و داخلی خانه بکنید. پرده های کرکره را تمیز یا تعویض کنید، به دیوارها رنگی تازه بزنید و دستی به سر و روی شیرآلات بکشید.

2. برای بازنشستگی آماده می شوید

اگر سن وسال شما نزدیک به بازنشستگی است بهتر است از حالا خانه را برای دوران نو زندگی تان آماد کنید. وقتی بازنشسته بشوید قرار است زمان بیشتری را در خانه بگذرانید پس بهتر است با تغییر دکوراسیون خانه به استقبال روزهای استراحت تان بروید.

گوشه وکنار خانه را آنالیز کنید و ببینید همه چیز صحیح و سالم است یا نه. دوش حمام را عوض کنید تا استفاده از آن برایتان آسان تر باشد. میله هایی به دیوار حمام و سرویس بهداشتی وصل کنید تا در روزهایی که کمر درد دارید بتوانید از آن ها برای ایستادن یاری بگیرید.

بد نیست مبلمان را هم تغییر دهید و یک دست مبلمان با تشک های نرم تر بگیرید. بالاخره قرار است در دوره نو زندگی تان زمان بیشتری برای مطالعه یا تماشای فیلم و سریال داشته باشید و احتیاج به محلی گرم و نرم برای نشستن دارید.

شیرالات نورتکس مدل قهرمان نایت کد 2024 مجموعه 6 عددی

4,500,000

2,579,000

تومان

دوش حمام ریکان مدل یونیورست قهرمان کد Cr

1,000,000

769,000

تومان

شیرآلات

مشاهده همه

3. با محیط زیست سازگارتر می شوید

تغییر دکوراسیون خانه فقط به معنای تغییر ظاهر آن نیست بلکه شامل بازسازی های اساسی هم می گردد. برای اینکه هزینه کمتری بابت انرژی پرداخت کنید و بیشتر از قبل هوای محیط زیست را داشته باشید بهتر است پنجره های معمولی را با دوجداره عوض کنید. بعلاوه با عایق کردن دیوارها و استفاده از سیستم روشنایی هوشمند می توانید به اندازه زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. اگر هم در منطقه ها آفتاب گیر زندگی می کنید می توانید چند پنل خورشیدی نصب کنید تا بتوانید از برق رایگان بهره ببرید.

4. احساسی تازه را به جریان می اندازید

برخی وقت ها همه یراق آلات و شیرآلات خانه سالم هستند و درست کار می نمایند اما دوست دارید آن ها را عوض کنید. این اصلا بد نیست. با به روز کردن همین قطعات کوچک فلزی می توانید ظاهر خانه را نو کنید. بعلاوه می توانید یک قالیچه، آینه یا چند چراغ تزئینی کوچک هم به حمام اضافه کنید تا وقتی دوش می گیرید حال و هوایتان حسابی عوض گردد. با انجام این کارها احساس می کنید در یک هتل یا اقامتگاه عالی هستید و با دوش گرفتن سرحال تر می شوید.

دستگیره در مدل R507 سویچی بسته دو عددی

379,000

تومان

دستگیره کابینت مدل میله ای کد A10 بسته 3 عددی

30,000

تومان

دستگیره در

مشاهده همه

5. تغییر رنگ می دهید

اگر رنگ دیوارها قدیمی شده یا از آن ها خسته شده اید یعنی وقت تغییر دکوراسیون خانه رسیده است. شما به یک سطل رنگ دلخواهتان، چند قلم مو و کمی حوصله برای تغییر رنگ دیوارها احتیاج دارید. حتی می توانید در هر فصل رنگ دیوارها را براساس فصل یا ترند روز عوض کنید تا همواره خانه تان پر انرژی و زیبا باشد.

6. از فضاهای اضافه استفاده می کنید

در هر خانه ای فضاهای خالی بدون استفاده ای وجود دارند که برترین مکان برای ذخیره کردن وسایل اضافی است. اگر خانه شما زیرزمین دارد می توانید با چند ردیف شلف و قفسه آن را به فضایی برای نگهداری وسایل اضافی و حتی مواد غذایی خشک تبدیل کنید.

برای استفاده راحت تر از این فضا یک سیستم روشنایی مناسب هم نصب کنید تا رفت وآمد به آن جا راحت باشد. اگر یک اتاق اضافه یا زیرپله هم دارید می توانید همین کار را انجام دهید. هر فضای بدون کاربردی می تواند به یک انبار عالی تبدیل گردد تا شلوغی های خانه را در خود جای دهد.

شلف رومیزی مدل KHA

385,000

تومان

شلف دیواری آرتینو مدل 3tier

153,000

تومان

شلف و طبقه

مشاهده همه

چند پیشنهاد از طرف خبرنگاران مگ

حالا که متوجه شد ه اید تغییر دکوراسیون خانه چقدر مهم است، برای شما چند پیشنهاد خوب داریم. قبلا در خبرنگاران مگ مطالب مختلفی درباره تغییر دکوارسیون گوشه و کنار خانه آماده نموده ایم که در اینجا کاربردی ترین و به روزترین آن ها را برای شما جمع نموده ایم. این مطالب براساس ترند روز تغییر دکوراسیون مناسب برای نوروز 1402 آماده شده و می تواند ایده های خوبی به شما بدهد.

مرور کلی

در این مطلب 6 علت عالی برای اینکه مطمئن باشید وقت تغییر دکوراسیون خانه رسیده است را خواندید. اگر با خواندن این دلایل قانع شده اید باید برای سال نو دکوارسیون خانه را عوض کنید پس همین امروز دست به کار شوید. اگر هنوز نمی دانید برای تغییر دکوراسیون باید چه کاری انجام دهید می توانید مطالبی که در بخش پیشنهادات آمده است را بخوانید تا بتوایند از آن ایده ها برای منزلتان بهره ببرید.

منبع: yourstory

پاسخ به چند پرسش پرتکرار

تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه امکان پذیر است؟

بله، هیچ چیزی غیرممکن نیست. در بخش پیشنهادات همین مطلب می توانید روی لینک راهنمای تغییر دکوراسیون رایگان خانه کلیک کنید تا راه کارهای مختلفی را برای انجام این کار ببینید.

برای تغییر دکوراسیون خانه کوچک باید چکار کنیم؟

راهنمای کامل تغییر دکوراسیون خانه کوچک را می توانید در آخرین لینک بخش پیشنهادات در همین مطلب پیدا کنید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه برای عید ضروری است؟

آشپزخانه هم مثل سایر قسمت های خانه احتیاج به رسیدگی و تغییر دکوراسیون دارد. شما برای صرف غذا، گپ زدن و آشپزی در این مکان حضور دارید پس ضروری است مثل دیگر بخش های خانه به دکوراسیون آن اهمیت بدهید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 اسفند 1401 بروزرسانی: 22 اسفند 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 33127

به "6 علت که به شما ثابت می نماید وقت تغییر دکوراسیون خانه رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 علت که به شما ثابت می نماید وقت تغییر دکوراسیون خانه رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید