فضای داخلی لوکس ایرباس تازه، چیزی کمتر از یک کشتی تفریحی ندارد

به گزارش چاپار بلاگ، شرکت آلمانی لوفت هانزا تکنیک میخواهد، ایرباس A220 را به امکانات و فناوری هایی مجهز کند که می تواند با هتل های پنج ستاره و کشتی های تفریحی رقابت کند.

فضای داخلی لوکس ایرباس تازه، چیزی کمتر از یک کشتی تفریحی ندارد

مبلمان ال شکل چرمی سفید، تلویزیون های وایداسکرین و کف های چوبی، تنها بخشی از طراحی داخلی برنامه ریزی شده برای ایرباس تجاری نو شرکت هواپیمایی لوفت هانزا تکنیک هستند. مسافرت با یک هواپیمای تجاری، حتی اگر فرصت و ابزارهای فرست کلاس را داشته باشد، باز هم احساس هواپیمای تجاری را در انسان القا می نماید.

جایگاه هایی که کاملاً به عقب خم می شوند، فضای اضافی برای قراردادن وسایل، نورپردازی صورتی - بنفش ال ای دی وهمین طور بار در هواپیما نمی تواند تجاری بودن هواپیما را مخفی کند. بااین حال، مهندسان و طراحان همواره درحال آزمودن این مرزبندی ها هستند. اوایل سال جاری، ایرباس وZodiac Aerospace، تخت خواب هایی را طراحی کردند که در کابین های بار هواپیما تعبیه می شوند.

این ایده های طراحی نو می توانند عصر نوی از پرواز را به قشر ثروتمند معرفی نمایند. شرکت هواپیمایی لوفت هانزا تکنیک با ایجاد ایده فضای داخلی کابین VIP برای کوچک ترین هواپیمای تجاری ایرباس، A220، درحال آزمایش این مرزبندی ها بوده است. این شرکت آلمانی، طرح های خود را از این کابین مجلل، قبل از نمایش رسمی، در نمایشگاه و کنفرانس هوانوردی کسب وکار اروپا (EBACE) در ژنو منتشر خواهد نمود.

ایده مجلل SkyRetreat، یک رویکرد طراحی غیرتعارف است که به واسطه مبلمان ال شکل، فرش، کف های چوبی، لامپ های کروی شکل در کابین اصلی و همین طور دیوار کانونی که با منظره ها جنگل تزئین شده است، می تواند با هر هتل پنج ستاره یا کشتی تفریحی رقابت کند. از امکانات لوکس آن می توان به تخت های تک نفره برای استراحت مسافران اشاره نمود که کشوهای پایین آن، فضای انبار بیشتری در اختیار مسافران قرار می دهد. از تلویزیون رول شونده 4K که از یک محفظه جانبی بیرون می آید تا سطوح لمسی هوشمند، جزو فناوری های متمایز و جالب این طراحی هستند.

ویلند تیم، مدیر ارشد فروش شرکت لوفت هانزا تکنیک، می گوید:

بااینکه ایرباس A220، سطح نوی از طرح های تکمیلی ما را نشان می دهد؛ اما هم اکنون نیز از ظرفیت درخورتوجهی برای فضاهای داخلی لوکس VIP برخوردار است. ایده SkyRetreat باعث می گردد، بتوانیم بیشترین استفاده را از این کابین بزرگ داشته باشیم. ویژگی های فناوری آن نیز مفهوم کاملاً نوی از فضا و تجربه سفری منحصربه فرد را پیشکش مسافران می نمایند.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما خارجی یا داخلی را دارید، با استفاده از موتور جستجوی پرواز خبرنگاران می توانید بلیط مقرون به صرفه هواپیما به مقصد مورد نظر خود را یافته و از فروشنده های معتبر بخرید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 24253

به "فضای داخلی لوکس ایرباس تازه، چیزی کمتر از یک کشتی تفریحی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضای داخلی لوکس ایرباس تازه، چیزی کمتر از یک کشتی تفریحی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید