تور ارزان سریلانکا: توصیه سفیر کشورمان در سریلانکا به اتباع ایرانی

به گزارش چاپار بلاگ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در سریلانکا(کلمبو) از اتباع ایرانی در خواست کرد با توجه به اتفاقات اخیر در این کشور از حضور در تجمعات خودداری نموده و تماس خود را با سفارت حفظ نمایند.

تور ارزان سریلانکا: توصیه سفیر کشورمان در سریلانکا به اتباع ایرانی

از سفر با تور ارزان سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

هاشم اشجع زاده در گفت وگو با ایسنا با توجه به تحولات اخیر در سریلانکا در توصیه ای به شهروندان ایرانی گفت: از افرادی که قصد سفر به سریلانکا دارند با توجه به شرایط موجود درخواست می کنم که برای مدتی برنامه خود را تا بهبود شرایط به تعویق بیاندازند.

این دیپلمات کشورمان گفت: آن دسته از عزیزانی که در حال حاضر در سریلانکا حضور دارند نیز درخواست می کنم در وهله اول از حضور در تجمعات اکیداً خودداری نمایند و تماس خود را با سفارت حفظ نمایند.

وی بیان کرد که هموطنان می توانند به صورت 24 ساعته با شماره همراه 0094772193155 به وسیله واتس آپ در تماس باشند.

در پی نارضایتی مردم سریلانکا از عملکرد دولت در مبارزه با بحران مالی، هزاران معترض روز شنبه در کلمبو مرکز تجاری سریلانکا موانع پلیس را شکستند و اقامتگاه رسمی رئیس جمهوری این کشور را تصرف کردند؛ اتفاقی که به یکی از بزرگترین اعتراضات ضددولتی در این کشور بدل شد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 27008

به "تور ارزان سریلانکا: توصیه سفیر کشورمان در سریلانکا به اتباع ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان سریلانکا: توصیه سفیر کشورمان در سریلانکا به اتباع ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید