تقویم اجرایی کتابخانه مرکزی بندرعباس را اعلام می کنم

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگارخبرنگاران در بندرعباس، فرشاد محمدی ظهر امروز در مراسم معارفه خویش، با اشاره به خدمات ارزشمند مدیر پیشین کتابخانه های عمومی هرمزگان، ابراز امیدواری کرد: با برنامه های مدون، بتواند شاخص های مطالعه و زیر ساخت ها را بهبود ببخشد.

تقویم اجرایی کتابخانه مرکزی بندرعباس را اعلام می کنم

وی عنوان نمود: اگر به شرایط موجود قانع باشیم، پیشرفت نخواهیم کرد بنابراین در ملاقات با دبیرکل کتابخانه های عمومی کشور قول های مساعدی گرفتیم و به اهالی فرهنگ و متولیان کتاب در استان نیز قول می دهم که تقویم اجرایی کتابخانه مرکزی بندرعباس از شروع تا انتها را در سه یا چهار ماه آینده اعلام کنم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی هرمزگان بیان نمود: در ابتدای راه سه اولویت مهم دارم که یکی بالا بردن رفاه کارکنان، دیگری ارتقای شاخص های کتاب و سوم نیز برطرف دغدغه به حق مردم هرمزگان در خصوص کتابخانه مرکزی بندرعباس است و امیدوارم با عملی کردن این سه هدف، روزی که می خواهم این مسئولیت را به مدیرکل بعدی تحویل بدهم، با کارنامه موفقی این کار را انجام دهم.

لازم به ذکر است؛ کتابخانه مرکزی بندرعباس که به عنوان بزرگ ترین کتابخانه هرمزگان از آن یاد می گردد، بعد از گذشت 15 سال از شروع به کار آن، هنوز پیشرفت فیزیکی 50 درصدی دارد. این طرح زیربنایی که در پارک جنگلی نخل ناخدا بندرعباس واقع شده، در پنج طبقه شامل بخش های کودک، هرمزگان شناسی، مخزن جامع کتاب، نابینایان و ناشنوایان، پژوهشگران و محققان، نگهداری بچه ها ، سالن مطالعه و ... است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 تیر 1402 بروزرسانی: 26 تیر 1402 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 35163

به "تقویم اجرایی کتابخانه مرکزی بندرعباس را اعلام می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویم اجرایی کتابخانه مرکزی بندرعباس را اعلام می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید