تقدیر سلطانی فر از معاون سابقش، داورزنی: باید تیم ملی والیبال را آماده کسب سهمیه المپیک کنیم

به گزارش چاپار بلاگ، رئیس فدراسیون والیبال گفت: باید تیم را آماده کسب سهمیه المپیک کنیم و برای دستیابی به این مهم، باید با سرعت برنامه ریزی لازم را داشته باشیم.

تقدیر سلطانی فر از معاون سابقش، داورزنی: باید تیم ملی والیبال را آماده کسب سهمیه المپیک کنیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نشست وزیر ورزش با روسای فدراسیون های ورزشی امروز برگزار گشت.

در حاشیه این نشست مسعود سلطانی فر از محمدرضا داورزنی معاون پیشین خود در وزارت ورزش که اخیراً به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شده، تقدیر کرد.

همچنین محمدرضا داورزنی که در نشست معاونان، مدیران ستادی و فدراسیون های ورزشی با وزیر ورزش و جوانان سخن می گفت، گفت: دغدغه رهبری و مردم باعث شد که من دوباره این احساس وظیفه کنم و به فدراسیون بازگردم.

وی ادامه داد: در میان خانواده ورزش این احساس به وجود آمده بود که والیبال افت نموده است و این موضوع در دیداری که با رهبری نیز داشتیم، ایشان تاکید نمودند که باید بیشتر به والیبال پرداخته گردد.

رئیس فدراسیون والیبال با مهم خواندن کسب سهمیه المپیک و نامطلوب خواندن شرایط روحی تیم ملی والیبال اعلام کرد: با توجه به شرایط کنونی والیبال احساس خطر کردیم و با مشورت هایی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که در فدراسیون والیبال حاضر شوم.

داورزنی تاکید نمود: باید تیم را آماده کسب سهمیه المپیک کنیم و برای دستیابی به این مهم، باید با سرعت برنامه ریزی و تیم را برای حضور در رویدادهایی که منجر به کسب سهمیه المپیک می گردد، آماده کنیم.

وی در سرانجام از همکاری و تعامل همه روسای فدراسیون ها و کمیته ملی المپیک قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1300

به "تقدیر سلطانی فر از معاون سابقش، داورزنی: باید تیم ملی والیبال را آماده کسب سهمیه المپیک کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر سلطانی فر از معاون سابقش، داورزنی: باید تیم ملی والیبال را آماده کسب سهمیه المپیک کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید