ترافیک سنگین در محور چالوس ، آخرین شرایط ترافیکی در جاده های کشور

به گزارش چاپار بلاگ، مرکز مدیریت راه های کشور از ترافیک سنگین در کرج - چالوس و تردد روان در محور هراز و فیروزکوه اطلاع داد.

ترافیک سنگین در محور چالوس ، آخرین شرایط ترافیکی در جاده های کشور

به گزارش خبرنگاران، بر این اساس، ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس نساء تا گچسر گزارش شده است.

بعلاوه، تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار است. محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

بعلاوه، بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2303 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 3.9 درصد افزایش را نشان می دهد.

بعلاوه سهم وسایل نقلیه سنگین 12.7، اوج تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 اجرا شده که مسافران با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

در ادامه این گزارش آمده است، کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران به علت اجرای عملیات راهداری، جهت جنوبی (محمودآباد - فریدونکنار) مسدود بوده و تردد از جهت جایگزین داخل شهر انجام می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 22 مهر 1401 بروزرسانی: 22 مهر 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 29875

به "ترافیک سنگین در محور چالوس ، آخرین شرایط ترافیکی در جاده های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک سنگین در محور چالوس ، آخرین شرایط ترافیکی در جاده های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید