بلاتکلیفی در برگزاری رقابت های بین المللی کشتی

به گزارش چاپار بلاگ، علیرغم علاقه اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری رقابت های بین المللی، اما با وجود شیوع ویروس کرونا، کشور ها در بلاتکلیفی به سر می برند.

بلاتکلیفی در برگزاری رقابت های بین المللی کشتی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با وجود آنکه اتحادیه دنیای کشتی در نامه ای از فدراسیون های ملی درخواست نموده برای برگزاری رقابت های بین المللی اقدامات لازم را انجام دهند، اما به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در ایران و سراسر دنیا تقریباً بیشتر مسابقات کشتی سال 2020 لغو یا به تاریخ دیگری موکول شد.

به همین دلیل کشور هایی که میزبان رقابت های بین المللی در سال 2021 هستند همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند که آیا با توجه به شرایط موجود و پاندمی ویروس کووید- 19 می توانند میزبان این پیکار ها باشند یا خیر؟

بنابراین گزارش ایران نیز در امسال میزبان رویداد های بین المللی همچون جام دنیا پهلوان تختی است و در شرایطی که به نظر می رسد با توجه به محدودیت های کرونایی و همچنین فشردگی برنامه تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین گزینشی المپیک، جام تختی امسال در تقویم فدراسیون کشتی قرار نگیرد، اما قرار است بعد از برگزاری دور برگشت لیگ برتر آزاد و فرنگی، فدراسیون کشتی در خصوص چگونگی برگزاری این جام بین المللی تصمیم گیری لازم را انجام دهد.

محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی نیز درباره برگزاری جام تختی با توجه به شرایط موجود گفت: بر اساس اعلام اتحادیه دنیای کشتی مبنی بر برگزاری تورنمنت بین المللی و تاکید برای برنامه ریزی های لازم در این خصوص، ما هم تمام جوانب امر برای انجام جام تختی مورد آنالیز قرار می دهیم و برنامه ریزی خواهیم کرد. البته در برگزاری جام تختی همه چیز منوط به شرایط کرونا در ایران و دنیا است، چرا که این معضل دنیای تا به امروز بسیاری از برنامه های مدون و تدارکات برپایی مسابقات مختلف را برهم زده و لغو نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 11678

به "بلاتکلیفی در برگزاری رقابت های بین المللی کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی در برگزاری رقابت های بین المللی کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید