آماده سازی خانه کشتی شماره 2 تا 2 ماه دیگر

به گزارش چاپار بلاگ، خانه کشتی شماره 2 که به نام شهید صدرزاده نامگذاری شده است، تا دو ماه دیگر آماده بهره برداری خواهد شد.

آماده سازی خانه کشتی شماره 2 تا 2 ماه دیگر

به گزارش خبرنگاران، سال گذشته خانه کشتی شماره یک که به نام شهید ابراهیم هادی نامگذاری شد، بازسازی شد. قرار بود در بازگشت تیم های ملی از مسابقات قهرمانی آسیا در دهلی، کشتی گیران تمرینات خود را برای شرکت در پیکارهای گزینشی المپیک از اسفند ماه در سالن بازسازی شده از سر بگیرند که به دلیل شیوع کرونا در کشور، ابتدا اردوی تیم های ملی کشتی ایران و سپس کلیه مسابقات بین المللی در سراسر دنیا به تعطیلی کشیده شد.

بعد از ماه ها تعطیلی، انتها پس از اعلام اتحادیه دنیای مبنی بر برگزاری مسابقات 2020 صربستان، بار دیگر کشتی گیران به خانه کشتی بازگشتند و تمرینات در این سالن از سر گرفته شد. این در حالی بود که از ماه های گذشته، فدراسیون کشتی اقدام به شروع تعمیرات در سالن شماره 2 (شهید صدرزاده) کرد تا این سالن نیز که محل تمرینی اردوهای تیم ملی در رده های سنی مختلف بود، بعد از سال ها بازسازی گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

تا دو ماه دیگر خانه کشتی شهید صدرزاده نیز آماده بهره برداری خواهد شد و این امیدواری وجود دارد که در بازگشت کشتی گیران کلیه رده های سنی به اردوهای تیم های ملی، شرایط اسکان برای ملی پوشان آزاد و فرنگی، بهتر از گذشته شده باشد. کرونا رقابت های قاره ای و دنیای کلیه رده های سنی آزاد و فرنگی به استثنای رده بزرگسالان را لغو نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 10942

به "آماده سازی خانه کشتی شماره 2 تا 2 ماه دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی خانه کشتی شماره 2 تا 2 ماه دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید