برگزاری مانور افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق در قم

به گزارش چاپار بلاگ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم از برگزاری نخستین مانور فراگیر با موضوع عبور از پیک بار تابستان اطلاع داد.

برگزاری مانور افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق در قم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش از، به نقل از شرکت توزیع نیروی برق استان قم،مهدی آهنین پنجه، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم اظهار کرد: نخستین مانور افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق با شعار کوشش صادقانه، خدمت بی منت به انجام رسید.

او تعدیل روشنایی معابر، شناسایی و جمع آوری دستگاه های رمز ارز دیجیتال غیرمجاز و تعدیل روشنایی راه های بین شهری و اجرای طرح های رینگ و ایجاد قدرت مانور در شبکه را از جمله اهداف این مانور برشمرد.

آهنین پنجه در ادامه به تشریح جزئیات این مانور پرداخت و گفت: احداث دو خط جدید 20 کیلوولت به طول 5 کیلومتر در محدوده بلوار سمیه و بلوار جدید برقعی به منظور تعدیل بار شبکه و کاهش بار پست فوق توزیع حرم مطهر حضرت معصومه (س) از جمله برنامه های این مانور بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم همچنین از احداث شبکه20 کیلوولت در بلوار حضرت معصومه به طول بیش از 1200 متر به منظور ایجاد قدرت مانور و تعدیل بار فیدر های محدوده قلعه کامکار، شهرک فاطمیه، بلوار همت و بعثت اطلاع داد و احداث شبکه رینگ و دومداره کردن شبکه فشار متوسط موجود به طول 350 متر جهت افزایش قابلیت اطمینان و تعدیل و کاهش بار در بلوار شهید کریمی، محدوده مجتمع های مسکونی شقایق و لاله را از دیگر اقدامات اجرا شده در این مانور برشمرد.

او با اشاره به متعادل سازی شبکه روشنایی به صورت زیگزاکی در بلوار شهید صدوقی و 30 متری توحید به جهت عبور پیروز از پیک بار تابستان مطرح نمود: به منظور مدیریت بار شبکه برای عبور از پیک بار تابستان این طرح بر اساس دستورالعمل های شرکت توانیر و هم زمان با سراسر کشور در دستورکار اجرای اولین مانور فراگیر شرکت قرار گرفته است.

آهنین پنجه اضافه کرد: برنامه شناسایی و جمع آوری برق های غیرمجاز و جمع آوری دستگاه های فراوری رمز ارز غیرمجاز نیز در طول اجرای این مانور مورد تأکید قرار داشت.

او بیان نمود: در این مانور تعداد 30 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 110 نیروی عملیاتی در قالب 30 اکیپ به مناطق مختلف شهر و استان اعزام شدند و نسبت به اجرای برنامه های از پیش مشخص شده اقدام کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم در انتها گفت: امیدواریم در مجموع با اقدامات انجام شده و همچنین همراهی مردم و صاحبان صنایع بتوانیم از پیک بار تابستان سال جاری بدون اعمال خاموشی عبور کنیم.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 15615

به "برگزاری مانور افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مانور افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید