آنالیز روش های کاهش هزینه ها با ابزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN

به گزارش چاپار بلاگ، به طور قطع کاهش هزینه ها در کسب و کارها موجب رونق اقتصاد شده و چرخه اشتغال سرعت بیشتری به خود می گیرد. کاهش هزینه ها می تواند در طول زمان موفقیت در کسب و کار را سبب گردد. در این مقاله قصد داریم به آنالیز روش های کاهش هزینه ها با ابزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

آنالیز روش های کاهش هزینه ها با ابزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN

مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN می تواند به کاهش هزینه ها یاری کند

در یک نظرسنجی در سال 2018 به وسیله RedHat، بیش از 50 درصد از شرکت نمایندگان صرفه جویی در پول را علت اصلی اتخاذ BPM تشخیص دادند. شرکت ها باید بر کاهش هزینه ها تمرکز نمایند تا بتوانند عملکردی ثابت داشته باشند. شما می توانید با اتخاذ مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN (تفاوت مدیریت فرآیند های کسب و کار BPMN با BPMS)، هزینه های نیروی کار و عملیاتی را کاهش دهید. مزیت برون سپاری فرآیند کسب و کار این است که شما را قادر می سازد هزینه های ثابت نیروی کار را به هزینه های نیروی کار متغیر تبدیل کنید. شما می توانید پس انداز کنید ؛ زیرا فقط باید هزینه خدماتی را که احتیاج دارید بپردازید.

مزایای کاهش هزینه ها با BPMN

مزایای مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN شامل کار متمرکز، تخصص، هزینه تجهیزات کمتر و کارایی است. از آنجایی که شما کارمندانی را با مهارت خاصی برای انجام وظایف خاص استخدام می کنید، کارمندان روی آن وظایف متمرکز هستند. اگر آنها قبلاً برای مدتی کار مشابهی انجام داده اند، به این معنی است که آنها قبلاً در زمینه های خود متخصص هستند. از آنجایی که شما کارمندان را برون سپاری می کنید، می توانید در هزینه تجهیزات صرفه جویی کنید ؛ زیرا آنها از تجهیزات خود استفاده می نمایند. از آنجایی که آنها از تجهیزات خود استفاده می نمایند، از قبل با سخت افزار و نرم افزار آشنا هستند و بنابراین در کار خود کارآمدتر خواهند بود.

درک مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN

مهم است که به یاد داشته باشید که مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN با درک آغاز می گردد. در بسیاری از موارد، این به معنای شناسایی هر فرآیند تجاری است. سپس می توانید این مراحل اولیه را در عمل قرار دهید و آغاز به مشاهده نحوه عملکرد آنها کنید. در مرحله بعد، آن فرآیندها با جزئیات ترسیم می شوند. این نقشه های فرآیند، بینش های بزرگی مانند مدت زمان، منابع مورد احتیاج، فرکانس و هزینه های مربوطه را ارائه می نمایند. این مراحل اغلب باید بین چندین تیم هماهنگ شوند، زیرا مهمترین فرآیندهای یک سازمان اغلب یک یا چند حوزه تجاری را در بر می گیرند.

بعلاوه مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN می تواند به سازمان ها یاری کند تا فرآیندهایی را بیابند که ارزش وقت و سرمایه گذاری را ندارند. گاهی اوقات می توان این فرآیندها را حذف کرد. در موارد دیگر، می توان آنها را برون سپاری کرد. به عنوان مثال، یک شرکت چند ملیتی ممکن است تشخیص دهد که بهتر است وظایف بومی سازی را برون سپاری کند.

جوابگویی مناسب به احتیاجهای مشتریان

مشاوره مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN می تواند به کسب و کارها یاری کند تا خواسته های مشتریان نو را بشناسند و به آنها پاسخ دهند. کسب و کارهای پیروز باید جوابگو باشند. آنها باید بتوانند خواسته ها و ترجیحات مشتری در حال تغییر را تشخیص دهند و به سرعت واکنش نشان دهند. این یکی دیگر از زمینه هایی است که یک استراتژی پیروز BPM واقعا می تواند یاری کند.

یکی از تغییرات اخیر در نحوه نگرش ما به مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN این است که خود فرآیندها بیشتر مشتری مدار شده و کمتر حول محور بهره وری متمرکز می شوند. سهامداران به جای اینکه بپرسند چگونه فرآیندها را بهبود بخشند تا محصول را سریع تر و کارآمدتر به بازار عرضه نمایند، اکنون می خواهند فرآیندها را بهبود بخشند تا احتیاجهای مشتری را بهتر برآورده نمایند.

این امر تأثیر مستقیم بر معیارهایی مانند رضایت و حفظ مشتری دارد. علاوه بر این، اصلاح مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN به گونه ای که احتیاجهای مشتریان را برآورده کند، اغلب منجر به پیشرفت های مهم دیگری می گردد که منجر به کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری و کارایی بهتر می گردد.

منبع: اتاق
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 23242

به "آنالیز روش های کاهش هزینه ها با ابزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز روش های کاهش هزینه ها با ابزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار BPMN"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید