بهترین جاذبه های گردشگری تایلند - بخش اول (تور تایلند ارزان)

به گزارش چاپار بلاگ، کشور تایلند، یکی از کشورهای برجسته در جنوب شرقی قاره آسیا به شمار می رود. به لطف صنعت گردشگری این کشور، تایلند به خوبی توسعه داده شده و تمام امکانات مدرن در آن فراهم شده است. در کشور تایلند، سواحل بسیار زیبا و روستاهای کوهستانی بسیار زیبا و جذابی وجود دارند که شما را ناامید نخواهند کرد. شهرهایی همانند بانکوک و چیانگ مای، از جمله نقاط برجسته این کشور به شمار می فرایند.

بهترین جاذبه های گردشگری تایلند - بخش اول (تور تایلند ارزان)

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

در ادامه با ما همراه باشید تا برترین جاذبه های جهانگردی کشور تایلند را به شما معرفی کنیم.

1- ساحل رایلی

Railay Beach

استان کرابی، محل بعضی از مشهورترین سواحل کشور تایلند است. ساحل رایلی نیز برجسته ترین و زیباترین ساحل این استان به شمار می رود. بسیاری از افراد، ساحل رایلی را یکی از برترین سواحل تایلند می دانند. این ساحل، دارای ماسه های سفید رنگ، آب های آبی و فیروزه ای و احساسی همچون تکه ای از بهشت است. برای رسیدن به این جزیره باید از کرابی با قایق به آنجا سفر کرد که سفری بسیار دلپذیری و سرشار از زیبایی خواهد بود. رایلی علاوه بر ساحل زیبای خود، مکان بسیار خوبی برای صخره نوردان به شمار می رود که دارای صخره های کارست بسیاری است.

2- که فی فی

Koh Phi Phi

جزایر فی فی یکی از محبوب ترین منطقه ها استراحتگاهی در کشور تایلند به شمار می فرایند و علت آن این است که در این مکان، آب ها بسیار شفاف، ماسه ها نرم و منظره ها بسیار خیره نماینده و چشم نواز هستند. یکی از جالب توجه ترین نقاط در که فی فی، ساحل میمون است که در آن، جهانگردان و مسافران می توانند در کنار میمون ها قدم بزنند. ساحل لانگ نیز یکی دیگر از نقاط خوب در این جزیره است و برای تماشا غروب آفتاب، بی نظیر است.

3- کاخ بزرگ، بانکوک

The Grand Palace, بانکوک

هر جهانگرد و مسافری که به کشور تایلند سفر می نماید، باید حداقل یک یا دو روز در بانکوک گردش کند. مکان های جهانگردی بسیار زیادی در مرکز کشور تایلند یعنی بانکوک وجود دارد. یکی از برجسته ترین این مکان ها، کاخ بزرگ است. این کاخ، مجذوب نماینده ترین مکان جهانگردی در بانکوک به شمار می رود که از لحاظ تاریخی و معماری بسیار بی نظیر است. در این کاخ، تالارهای سلطنتی، معابد و آثار باستانی زیادی وجود دارد و مهم ترین آن، وات فرا کائو است که معبد بودا به شمار می رود. گفته شده که در درون این معبد، بخشی از مو یا استخوان خود بودا قرار گرفته است.

4- خیابان پیاده روی یکشنبه شب، چیانگ مای

Sunday Walking Street, Chiang Mai

هر جهانگرد و مسافری که به کشور تایلند سفر می نماید، در پی پیدا کردن غذاهای مقرون به صرفه و دلپذیر است و در خیابان پیاده روی یکشنبه شب، می توان انواع غذاهای مختلف را پیدا کرد. جهانگردان و مسافران در این مکان می توانند غذاهای خوشمزه و دلپذیری را با قیمتی کمتر از دو دلار بدست بیاورند و نوش جان نمایند. هر هفته، این بازار شلوغ و پر جمعیت است و در کنار غذاها، می توانید از شلوغی بازار نیز لذت ببرید. این خیابان، از جمله مکان های جهانگردی برجسته در چیانگ مای است که حتما باید از آن تماشا کنید و لذت ببرید.

5- پای

Pai

کشور تایلند به علت سواحل شناخته شده و مشهورش در جنوب، معروفیت بسیاری به عنوان یک کشور بسیاری زیبا با مکان های طبیعی خیره نماینده و مردمان مهمان نواز دارد. از همین رو، بسیاری از افراد نمی دانند که شمال کشور تایلند نیز دارای مکان های کاملا متفاوت در عین حال خیره نماینده و مجذوب نماینده است. شمال تایلند، به خصوص منطقه غربی آن نزدیک به مرز برمه، دارای جنگل های کوهستانی است که در عین ناهموار بودن، بسیار زیبا هستند. پای در استان مای هونگ سان، مکان بسیار خوبی برای آغاز تماشا منظره ها طبیعی و تماشایی کشور تایلند است. این شهر کوچک که به مهمان نواز و غذاهایش مشهور است، مکان برجسته ای در میان هیپی ها و کوله گردها است.

6- فیل های وحشی در پارک ملی خائو یای

Wild Elephants at Khao Yai National Park

فیل ها در کشور تایلند بسیار مورد احترام هستند و مجسمه ها و نقاشی هایی از آنها را می توان در همه جا مشاهده کرد که شامل بسیاری از معابد و کاخ های سلطنتی می گردد. سفر به کشور تایلند بدون تماشا فیل ها در محیط زیست طبیعی شان کامل نمی گردد. پارک ملی خائو یای، فرصت بسیار خوبی برای جهانگردان و مسافران فراهم می آورد تا شاهد فیل ها در زیستگاه طبیعی شان باشند. در این پارک، شما علاوه بر فیل ها در کنار رودخانه ها، پرندگان شکاری، میمون ها و دیگر حیوانات را مشاهده خواهید کرد. این پارک دارای چندین آبشار است که شامل آبشار صد و پنجاه متری هایو ناروک است.

7- شهر قدیمی سوخوتای

Sukhothai Old City

برای کسانی که به تاریخ علاقه دارند و شیفته عکاسی هستند، شهر قدیمی سوخای، مکان بسیاری خوبی به شمار می رود. این مکان، دارای نقاط بسیار زیبایی است که مناسب عکاسی هستند. ویرانه های این شهر قدیمی با وجود تحمل قرن ها نبرد و قرار گرفتن در معرض شرایط سخت، همچنان با افتخار پایدار به جای مانده است. شهر قدیمی سوخوتای به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و یکی از محافظت شده ترین مکان های تاریخی در کشور تایلند به شمار می رود و هزینه های بسیار زیادی برای بازسازی آن سرمایه گذاری شده است. یکی از معابد بسیار در سوخوتای، معبد وات ماهاتهات است که بسیار تاثیرگذار است. این معبد در قرن سیزدهم میلادی ساخته شده و دارای مجسمه های و آثار بسیار زیادی از بودا است.

منبع: فوت و فن / planetware.com
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 28240

به "بهترین جاذبه های گردشگری تایلند - بخش اول (تور تایلند ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های گردشگری تایلند - بخش اول (تور تایلند ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید