بازیکنان استقلال باید از دیدار با آلومینیوم درس بگیرند؛ این تیم قهرمان نیم فصل می شود

به گزارش چاپار بلاگ، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال به بازیکنان این تیم توضیه کرد از گلی که در ثانیه های خاتمهی بازی با آلومینیوم دریافت کردند درس عبرت بگیرند و تا سوت خاتمه برای حفظ برد تلاش کنند.

بازیکنان استقلال باید از دیدار با آلومینیوم درس بگیرند؛ این تیم قهرمان نیم فصل می شود

صادق ورمزیار در گفت وگو با پانا درباره توقف استقلال تهران در اراک مقابل آلومینیوم این شهر در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: هر چند استقلال مانند هفته های گذشته نبود و نتوانست از برد دفاع کند اما در مجموع بازی خوبی را از سمت دو تیم دیدیم که دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول جریان بازی در اختیار استقلال بود و تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با همین بازی خوب به گل هم رسید اما در نیمه دوم تیم رسول خطیبی بهتر کار کرد و با پرس سنگینی که از درون زمین خودی انجام دادند، توانستند استقلال را وادار به عقب نشینی کرده و همین امر هم باعث شد که استقلال نتواند نمایش خوبی در نیمه دوم داشته باشد و در نهایت بازیکنان آلومینیوم در آخرین ثانیه های بازی گل تساوی را به ثمر رساندند.

وی درباره عملکرد آلومینیوم اراک مقابل استقلال گفت: رسول خطیبی در این فصل تیم خوبی را ساخته است و با روندی که دارند به نظر می رسد آنها بدنبال این هستند که شگفتی ساز این فصل لیگ برتر شده و حداقل سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورند. در همین فصل دیدیم که آلومینیوم پرسپولیس را شکست داد و از استقلال هم امتیاز گرفت، این یعنی آنها تیم خوب و بااحترامی هستند.

پیشکسوت استقلال درباره ادامه بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران برای استقلال گفت: امیداوارم بازیکنان استقلال از بازی با آلومینیوم درس بگیرند که تا زدن سوت پایان، بازی تمام نشده است و باید برای گرفتن 3 امتیاز تلاش کنند. استقلال در اراک امتیاز از دست داد اما چیزی از دست نرفته و تیم صدرنشین لیگ برتر است و با دو برد در بازی های به جای مانده قهرمان نیم فصل خواهد شد. اما برای نیم فصل دوم تیم نیاز به یک بازیساز و بازیکن خلاق دارد تا بتواند قهرمان شود

یکی از انتقادهایی که هواداران استقلال از فرهاد مجیدی دارند، تعویض آرمان رمضانی با آرش رضاوند است؛ ورمزیار درباره این انتقاد هواداران گفت: وقتی تیم یک بر صفر از حریف جلو افتاده این طبیعی و منطقی است که یک مهاجم کم شده و هافبک وارد زمین شود. اگر فرهاد مجیدی با این تعویض برنده می شد کسی حرفی نمی زد اما چون بازی مساوی شده انتقاد می کنند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 24141

به "بازیکنان استقلال باید از دیدار با آلومینیوم درس بگیرند؛ این تیم قهرمان نیم فصل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان استقلال باید از دیدار با آلومینیوم درس بگیرند؛ این تیم قهرمان نیم فصل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید