بازگشایی سریلانکا به روی گردشگران خارجی

به گزارش چاپار بلاگ، وزیر گردشگری سریلانکا در جریان یک کنفرانس خبری بیان کرد مرزهای این کشور از 21 ژانویه باز خواهد شد. در همین روز فرودگاه های بین المللی این کشور نیز بازگشایی شدند.

بازگشایی سریلانکا به روی گردشگران خارجی

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وزیر جهانگرد این کشور ضمن اعلام خبر بازگشایی مرزها اعلام کرد: زندگی حدود سه میلیون نفر در سریلانکا وابسته به جهانگردی است. این مسوولیت ما است که احتیاج آن دسته از شهروندان مان را که به این صنعت وابسته هستند مورد توجه قرار دهیم.

با این که هیچ محدودیت زمانی برای اقامت جهانگردان در سریلانکا معین نشده است اما جهانگردان باید تا دو هفته پس از ورود به سریلانکا در هتل ها و اقامتگاه هایی که توسط دولت معین می شوند بمانند. این به آن معناست که کسانی که قصد دارند مسافرت کوتاهی داشته باشند باید تمام مدت سفر را در اقامتگاه بمانند درحالی که گرداشگرانی که مسافرت طولانی را در نظر دارند می توانند پس از سپری کردن قرنطینه دوهفته ای آزادانه در سریلانکا به سیاحت بپردازند.

سی ان ان نوشت، به رغم این که در نقاطی همچون استرالیا و هنگ کنگ مسافران باید تمام مدت قرنطینه را در اتاق هتل بمانند در سریلانکا مسافران آزادی عمل بیشتری دارند. در سریلانکا مسافران می توانند در این مدت از امکانات هتل همچون استخر، رستوران و باشگاه استفاده نمایند. علاوه بر این، شرایط مختلف دیگری برای حضور مسافران در این کشور اعلام شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 12271

به "بازگشایی سریلانکا به روی گردشگران خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی سریلانکا به روی گردشگران خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید