بازسازی واحد مسکونی قدیمی

به گزارش چاپار بلاگ، اگر از آن دسته افرادی هستید که معتقد نیستند برخی اوقات بازسازی واحد مسکونی قدیمی بهتر از ساخت یک خانه جدید است، با این پروژه نظر شما را عوض می کنیم. امروز با خانه ای لوکس، مجلل، زیبا، پرنور و موزون آشنا می شوید که ظاهر معاصر خود را حفظ نموده. سردر و ورودی خانه با یک فرایند دقیق سندبلاست، شکوه و جذابیت قبلی خود را به دست آورده. درب مشکی و نمای سفید ساختمان، در کنار هم ظاهری رویایی و طبیعی به ساختمان داده اند.

بازسازی واحد مسکونی قدیمی

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلای قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در دکوراسیون داخلی این بازسازی واحد مسکونی قدیمی از مواد و مصالح درجه یک، زیبا و لوکس استفاده شده. پارکت قدیمی با تخته های عظیم، اصالت جذابی به خانه داده. اثاثیه مدرن و سفارشی، قطعات و لوازم مُد روز و بافت های مهیج و سرزنده، این ترکیب بندی را کامل می نمایند.

دکوراسیون آشپزخانه، نمونه شاخص یک فضای مدرن و کاربردی و مُد روز است. سطوح مرمر، ریزه کاری های برنجی امروزی، قطعات چوبی، وسایل مدرن و ظریف یک فضای ساده و لوکس و خلوت به وجود آورده اند. ترکیبی که در همه نقاط خانه دیده می گردد.

رنگبندی خنثی و ملایم دکوراسیون این بازسازی واحد مسکونی قدیمی به سادگی و آرامش فضای خانه می افزاید. بافت ها و منسوجات فاخر و شکوهمندی که در نشیمن استفاده شده اند، راحتی و آسایش این اتاق را فراهم کردند. چیزی که به طراحی این فضا هویت می بخشد، ترکیب سبک غیرمتظاهر مدرن و اثاثیه طرح قدیمی است. در انتهای سالن وسیعی که آشپزخانه، غذاخوری و پذیرایی را به هم متصل نموده، چیزی شبیه دفتر کار/کتابخانه واقع شده است که با طراحی مینیمال و خلوت خود، فضایی مخصوص آرامش و تمرکز به وجود آورده. این ترکیب بندی مدرن و ظریف در همه نقاط خانه تکرار شده: در ویژگی های مینیمال و ساده اتاق خواب، در طراحی لوکس غیرقابل بحث و کاربردگرایی مدرن سرویس بهداشتی، و در تک تک جزئیات و ویژگی های طراحی داخلی این خانه. مجموعه ای از ذوق و سلیقه، آرامش و جذابیت افسونگر.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 4205

به "بازسازی واحد مسکونی قدیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی واحد مسکونی قدیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید