بازدید مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از طرح های گردشگری در حال ساخت فردوس

به گزارش چاپار بلاگ، در حاشیه برگزاری سمپوزیوم بین المللی و جشن ثبت جهانی قنات بلده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از طرح های گردشگری در حال ساخت شهرستان فردوس بازدید کرد.

بازدید مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از طرح های گردشگری در حال ساخت فردوس

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان جنوبی؛ حسن رمضانی از اقامتگاه بوم گردی (مزدی) و مجتمع گردشگری و بوم گردی (خالق پناه) در باغستان علیا به منظور آنالیز مسائل موجود و روند اجرای عملیات ساختمانی طرح های مذکور بازدید کرد .

رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در این بازدید با ابراز خرسندی از روند اجرایی طرح های گردشگری، قول مساعدت و حمایت از سرمایه گذران را داد.

در حال حاضر شهرستان فردوس دارای 3 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری ؛ 12 واحد اقامتی شامل (هتل؛ مجتمع گردشگری؛ مهمانپذیر؛ واحدهای بوم گردی) ؛ 8واحد پذیرایی بین راهی است که با توجه به ابلاغ تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری و مساعدت اداره کل و پیگیری متقاضیان سرمایه گذاری تا انتها سال حدود 12واحد گردشگری در حوزه های بوم گردی؛ سفره خانه های سنتی؛ مجتمع گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی در شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید .

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 258

به "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از طرح های گردشگری در حال ساخت فردوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی از طرح های گردشگری در حال ساخت فردوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید