بازدید از 11 مرکز تفریحی در جزیره قشم

به گزارش چاپار بلاگ، سرپرست مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم از بازدید تیم این مدیریت از 11 مرکز تفریحی و اسکله گردشگری در قشم باهدف ارزیابی و برطرف ایرادات اطلاع داد.

بازدید از 11 مرکز تفریحی در جزیره قشم

برای سفر با تور به پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، نریمان توکلی جویباری با اشاره به لزوم تکریم ساکنان و گردشگران در حوزه سیما و منظر جزیره عنوان داشت: این بازدیدها با هدف ارزیابی و اطلاع از نواقص و ایرادات موجود و تسریع در برطرف آن ها به منظور استفاده بهینه از این مراکز تفریحی و گردشگری اجرا شده است.

وی اضافه کرد: باتوجه به این که در نیمه دوم سال، جزیره قشم از هوای مطلوبی برخوردار می گردد و به تبع آن، استفاده از این اماکن توسط ساکنان و گردشگران افزایش می یابد، افزایش رفاه و رضایتمندی استفاده کنندگان، یکی از مهم ترین اولویت های ما می باشد.

به گفته توکلی، بعداز جمع بندی ارزیابی ها و ممیزی ها، نتیجه به مدیریت های مربوطه اعلام شده و تا سرانجام کامل نواقص و ایرادات، پیگیری ها و بازرسی ها ادامه خواهد داشت.

سرپرست مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مراکز مورد بازدید قرار گرفته، گفت: پارک زیتون، سینما دریا، پارک آفتاب، ایران زمین، هامون و دو پارک شهر درگهان کمپ پارک شهر سوزا، جزایرناز، اسکله تفریحی کندالو و بندر لافت مکان های مورد بازدید توسط تیم مدیریت بازرسی، نظارت و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم بودند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 10398

به "بازدید از 11 مرکز تفریحی در جزیره قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از 11 مرکز تفریحی در جزیره قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید