ایده های برتر حوزه بیوتکنولوژی معرفی می شوند

به گزارش چاپار بلاگ، یکی از شتابدهنده های حوزه بیوتکنولوژی با برگزاری رویداد سرمایه گذاری اقدام به معرفی ایده های برتر در حضور سرمایه گذاران خواهد نمود.

ایده های برتر حوزه بیوتکنولوژی معرفی می شوند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، یکی از شتابدهنده های حوزه بیوتکنولوژی و علوم زیستی به منظور توسعه کسب و کار های مبتنی بر فناوری های نوین و بهره مندی از استعداد های نیروی جوان و تحصیلنموده کشور از طرح های فناورانه مرتبط با بیوتکنولوژی، علوم زیستی، داروسازی و مهندسی با هدف فراوری فرآورده ها، ارائه خدمات درمانی، فراوری کیت ها و برپایی خدمات مرتبط با آن ها حمایت به عمل می آورد.

این شتابدهنده بستری مناسب و تخصصی برای نیل به این هدف فراهم آورده است که با ارزیابی دقیق طرح ها، آموزش تیم ها، هسته های فناور و افراد متخصص فاقد تیم یاری به جذب سرمایه گذار تیم سازی و ثبت شرکت منجر به تجاری سازی محصول و خدمات خواهد شد.

در این راستا از سوی این شتابدهنده رویداد سرمایه گذاری برای تیم های فناور با حضور سرمایه گذاران در روز 28 اردیبهشت ماه امسال برگزار می گردد.

تیم های فناور بعد از ثبت نام در این رویداد در فاز صفر در کلاس های اصول خوب آزمایشگاهی، اصول کارآفرینی، توسعه فردی، ایده پردازی و تیم سازی شرکت می نمایند و بعد از تیم سازی در آزمون جامع این دوره حاضر خواهند شد.

در فاز یک این رویداد قرارداد همکاری با تیم ها منعقد خواهد شد و طی آن بعد از ارزیابی و امکان سنجی مالی طرح ها، تیم ها ارائه آزمایشی از ایده های خود را خواهند داشت و در فاز دوم بعد از تایید نمونه اولیه طرح ها، تیم ها وارد فراوری محصول در مقیاس صنعتی خواهند شد.

این رویداد فعالیت خود را شروع نموده است و در حال حاضر تیم های حاضر در آن در انتهای فاز اول بوده و در مرحله آمادگی و منتورینگ برای ارائه طرح خود در حضور سرمایه گذاران برای جذب سرمایه برای ورود به فاز دوم هستند.

از بین تیم های شرکت نماینده در این دوره 6 تیم این جهت را با موفقیت سپری نموده و به مرحله پایانی فاز یک رسیده اند.

فراوری کیت های تشخیصی، کیت تشخیص دهنده اندوتوکسین باکتریایی، توسعه رده سلولی (رده سلولی بیان نماینده آنزیم)، فراوری چسب های زیستی، معرف های مورد استفاده در فرآیند انتقال خون، دستگاه استخراج اسید نوکلئیک و محیط انتقال دهنده ویروس، پلتفرم خدمات آنلاین در حوزه بیوتکنولوژی از جمله طرح های این 6 تیم است.

به گزارش ایسنا در روز سه شنبه 28 اردیبهشت ماه قرار است این شتابدهنده پروژه های منتخب اولین دوره فعالیت خود را به منظور جذب سرمایه گذار برای پیشبرد و توسعه این پروژه ها معرفی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 15623

به "ایده های برتر حوزه بیوتکنولوژی معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های برتر حوزه بیوتکنولوژی معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید