انتقاد مدیر سابق رئال مادرید از سعودی ها و تمجید از قطر با مثالی از چرچیل

به گزارش چاپار بلاگ، مدیرعامل سابق باشگاه رئال مادرید با تمجید از عملکرد قطر برای جام جهانی با مثالی از چرچیل به انتقادها علیه میزبان جام جهانی 2022 واکنش نشان داد.

انتقاد مدیر سابق رئال مادرید از سعودی ها و تمجید از قطر با مثالی از چرچیل

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، رامون کالدرون، مدیرعامل سابق باشگاه رئال مادرید معتقد است که عزم و پشتکار قطر به این کشور یاری می نماید تا همه گیری ویروس کرونا را پشت سر بگذارد و به بهترین میزبان جام دنیای فوتبال تاریخ در سال 2022 تبدیل گردد.

کالدرون با بیان اینکه هیچ چیز نمی تواند قطر را از برگزاری یک جام دنیای چشمگیر محروم کند، گفت: قطر یک کشور کوچک از نظر جمعیت و اندازه است، اما در عزم، پشتکار، حفظ تعهدات خود و توسعه پروژه های عظیم غول پیکر سرآمد است. به همین دلیل مطمئنم که آنها نه تنها از این بیماری همه گیر عبور خواهند کرد، بلکه هیچ چیزی نمی تواند مانع از سازماندهی و میزبانی بهترین جام دنیای تاریخ گردد.

مدیرعامل سابق باشگاه رئال مادرید با اشاره به هجمه هایی که علیه قطر و میزبانی این تیم از جام دنیای 2022 وجود دارد با بازگو کردن مثالی از وینستون چرچیل، سیاست مدار مشهور انگلیسی گفت: چرچیل در جنگ دنیای دوم به مردم انگلیس گفت که بادبادک ها مقابل باد بالاتر می فرایند. فکر می کنم این مسئله برای مردم قطر بسیار خوب است. آنها با حمله های مخربی از نقاط مختلف دنیا روبه رو شده اند که سعی در بی اعتبار کردن کشور و کوشش برای آسیب رساندن جهت جلوگیری از میزبانی آنها در جام دنیای دارند.

وی سپس اقدامات عربستان سعودی علیه قطر را مورد نقد قرار داد و اضافه نمود: قطر در حال غلبه بر محاصره بسیار ناعادلانه از کشورهای همسایه بود و این مسئله آنها از قبل متحدتر و قوی تر از همواره کرد.

قطر میزبان جام دنیای 2022 فوتبال است که انتقادهای بسیار زیادی از سوی رسانه های ایالت متحده آمریکا و بریتانیا به این میزبانی صورت می گیرد و چندی پیش هم این کشور از سوی عربستان سعودی و با همراهی مصر، امارات و بحرین در محاصره مالی نهاده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 3220

به "انتقاد مدیر سابق رئال مادرید از سعودی ها و تمجید از قطر با مثالی از چرچیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مدیر سابق رئال مادرید از سعودی ها و تمجید از قطر با مثالی از چرچیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید