افشای تصاویر گوشی ردمی نوت 11 اس

به گزارش چاپار بلاگ، رندر های گوشی ردمی نوت 11 که احتمالا به زودی در بازار عرضه می شوند، منتشر شد.

افشای تصاویر گوشی ردمی نوت 11 اس

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد شرکت ردمی آماده است تا یک گوشی هوشمند تازه دیگر را در بازار هند عرضه کن. این که گوشی که Redmi Note 11S نام دارد احتمالا در ماه جاری عرضه خواهد شد. اکنون، رندر های رسمی این گوشی هوشمند به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. این رندر ها طراحی دستگاه را به نمایش می گذارند.

رندر های گوشی Redmi Note 11S از طریق وبسایت Xiaomiui.net که اخبار شرکت شیائومی و سایر نهاد های وابسته به آن را منتشر می کند، ارائه شده است. این گوشی هوشمند احتمالا با یک سوراخ پانچ در پنل جلویی برای قرار دادن سنسور دوربین سلفی عرضه می شود. به نظر می رسد که این گوشی هوشمند در پنل پشتی یک سیستم دوربین چهارگانه را در گوشه بالا سمت چپ ارائه می دهد. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در کنار آن واقع شده است.

براساس گزارش های منتشر شده و حدس های فاش شده وبسایت Xiaomiui برخی از مشخصات گوشی Redmi Note 11S مشخص شده است. گفته می شود که گوشی Redmi Note 11S با کد miel و با شماره مدل K7S شناخته می شود. انتظار می رود شماره مدل این گوشی هوشمند برای عرضه در بازار هند SI2201117 باشد. از طرفی نسخه بین المللی این دستگاه احتمالا با شماره مدل SG2201117 وارد بازار شود.

طبق گزارش های پیشین، گوشی ردمی نوت 11 اس با سیستم دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ، سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی OV2A و سنسور دوربین عمق 2 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد.

برخی از مشخصات گوشی ردمی نوت 11 اس در منابع دیگر به جز وبسایت Xiaomiui نیز آمده است. از جمله می دانیم که صفحه نمایش این دستگاه، یک نمایشگر AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز خواهد بود. علاوه بر این، انتظار می رود که این گوشی هوشمند دارای سنسور دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی نیز باشد.

گمان می رود که گوشی هوشمند تازه Redmi از چیپست مدیاتک هشت هسته ای استفاده کند. همچنین گفته شده است که این گوشی هوشمند احتمالا در سه مدل پیکربندی متفاوت حافظه شامل 6 گیگابایت رم + 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود.

از آنجایی که سیستم عامل MIUI 13 رسمی شده است، پیش بینی می شود که گوشی Redmi Note 11S با آخرین نسخه از این سیستم عامل عرضه می شود. همچنین اعتقاد بر این است که نسخه بهینه سازی شده این گوشی هوشمند به عنوان بخشی از Poco M4 Pro 4G هم در بازار های هند و هم در بازار های جهانی عرضه شود.

منبع: gizbot

منبع: فرارو
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 22729

به "افشای تصاویر گوشی ردمی نوت 11 اس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر گوشی ردمی نوت 11 اس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید