اعلام ساعت کار بانک&zwnjهای خصوصی از 15 آذرماه

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران، به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، کانون بانک ها موسسات اعتباری خصوصی طی نامه ای به اعضا این کانون در مورد ساعت کار بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی از تاریخ 15 آذر 1399 گفت: در پی رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا توسط مردم، ستاد مزبور گفته است هشدار شرایط قرمز 160 شهر به 64 شهر تنزل یافته و به شرایط نارنجی تغییر یافته است. از این رو کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی در مجموعه تمامی ادارات و یا شعب حداکثر به تعداد 50 درصد از آنان در شهرهایی با شرایط قرمز، دو سوم آنان، در شهرهایی با شرایط نارنجی (از جمله کلان شهرهای تهران، البرز، قم و… و.) سایرین در شهرهایی با شرایط زرد به میزان 100 درصد حضور خواهند یافت.

اعلام ساعت کار بانک&zwnjهای خصوصی از 15 آذرماه

بدین ترتیب در شهرهای با هشدار قرمز به میزان 50 درصد و با هشدار نارنجی به تعداد یک سوم آنان می توانند به صورت نوبتی از دورکاری استفاده کنند.

خاطر نشان می کند استفاده از رویه دورکاری هرگز نبایستی موجب تعطیلی یا عدم ارائه خدمات بر هیچ یک از رسته های تخصصی و با امور بانکی شود. در ضمن ساعات پذیرش مراجعین در ایام هفته کماکان 8 بامداد الی 14 و روزهای پنجشنبه تا 12:30 خواهد بود. مجدداً خواهشمند است دستور فرمایند رعایت پروتکل های بهداشتی در کلیه واحد مستمرا توسط مدیران آنها مورد کنترل و نظارت قرار گیرد.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 11714

به "اعلام ساعت کار بانک&zwnjهای خصوصی از 15 آذرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ساعت کار بانک&zwnjهای خصوصی از 15 آذرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید