اختصاص 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه واحد های صنعتی به استان سمنان

به گزارش چاپار بلاگ، هاشمی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان 11 هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ویژه واحد های صنعتی در نظر گرفته شده است.

اختصاص 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه واحد های صنعتی به استان سمنان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از سمنان، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان سمنان با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به استان سمنان 145 مصوبه برای بیش از 25 دستگاه اجرایی تصویب شد، ابراز کرد: در این سفر چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی نیمه تمام در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سفر هیئت دولت بعلاوه 11 هزار میلیارد تومان برای تسهیلات ویژه واحد های صنعتی در نظر گرفته شده است، افزود: موانع موجود بر سر راه فراوری و صادرات را باید هرچه سریع تر رفع کنیم تا واحد های فراوریی ما هیچ گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

استاندار سمنان در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه صادرات باید از مبدا استان سمنان به صورت ویژه پیگیری و تقویت گردد، گفت: دسترسی شهرک صنعتی به ریل راه آهن، می تواند بسیاری از دغدغه های موجود در حوزه صنعت و فراوری را رفع سازد.

هاشمی بیان نمود: مباحث گفتگوی دولت و بخش خصوصی باید به سمت اقدامات اجرایی سوق داده گردد تا بتوانیم با مصوبات مطلوب و مناسب، یاری حال بخش خصوصی و فراوریات استان باشیم.

علی اصغر آدینه ای رئیس اتاق بازرگانی سمنان نیز در سخنانی کوتاه با بیان اینکه در حال حاضر در بحث واحد های صنعتی استان، با مشکل آب روبرو هستیم، گفت: با فعال شدن تمامی واحد های صنعتی که با مشکل آب در استان روبرو هستند، 600 لیتر در ثانیه کمبود آب داریم بعلاوه علاوه بر گرانی ها، فرسودگی ناوگان حمل و نقل و بعلاوه افزایش کرایه از دیگر معضلات حوزه فراوری است.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 20709

به "اختصاص 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه واحد های صنعتی به استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 11 هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه واحد های صنعتی به استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید