اتحادیه اصناف سودان: شورای نظامی باید محاکمه گردد

به گزارش چاپار بلاگ، اتحادیه اصناف سودان بر ضرورت محاکمه شورای نظامی و همه کسانی که در جنایت های این شورا دست دارند تاکید نمود.

اتحادیه اصناف سودان: شورای نظامی باید محاکمه گردد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رسانه های سودانی، اتحادیه اصناف سودان خواهان محاکمه شورای نظامی و همه کسانی که در جنایات این شورا شریک هستند شد.

اتحادیه اصناف سودان همچنین خواهان تحویل دولت انتقالی به غیرنظامیان شد.

این اتحادیه بر مخالفت خود با بازگشت به میز مذاکره با شورای نظامی تاکید نمود.

از سوی دیگر ائتلاف نیروهای آزادی و تغییر سودان اعلام نمود که درخواست شورای نظامی برای مذاکره با معارضان توهین به جان باختگان حوادث اخیر است.

شورای نظامی سودان روز سه شنبه گذشته توافق امضا شده با معترضان برای تحویل قدرت را لغو کرد و از برگزاری انتخابات در طول 9 ماه آینده اطلاع داد و البرهان رئیس این شورای گفت: این شورا تصمیم به لغو توافق انتقال قدرت با معترضان گرفت و انتخابات در طول 9 ماه آینده برگزار خواهد شد.

اما در مقابل اپوزیسیون سودان جدول زمانی رئیس شورای انتقالی این کشور برای برگزاری انتخابات عمومی را رد و تاکید نمود که نافرمانی مدنی به هدف سرنگونی این شورا ادامه خواهد یافت.

این در حالی است که در جریان متفرق کردن تحصن مخالفان دستکم 60 نفر کشته شده اند. این امر تنش بین شورای نظامی انتقالی و اپوزیسیون (ائتلاف نیروهای آزادی و تغییر) را تشدید نموده است و مخالفان هر گونه گفت وگو با شورای نظامیان را متوقف کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 64

به "اتحادیه اصناف سودان: شورای نظامی باید محاکمه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اصناف سودان: شورای نظامی باید محاکمه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید