ابلاغیه وزارت کشور به استانداران در مورد چهارشنبه آخر سال در روزهای بحرانی کرونا

به گزارش چاپار بلاگ، سخنگوی وزارت کشور از اعلام آماده باش چهارشنبه آخر سال به استانداران خبر داد و گفت: اکیپ های عملیاتی آتش نشانی و خدمات ایمنی در مراکز تجمع مستقر شوند.

ابلاغیه وزارت کشور به استانداران در مورد چهارشنبه آخر سال در روزهای بحرانی کرونا

به گزارش خبرنگاران، خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور نوشت: سلمان سامانی، در ابلاغیه ای خطاب به استانداران سراسر کشور گفت: استانداران با درنظر دریافت محدودیت ها و مصوبات مدنظر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ضمن پیش بینی تمهیدات لازم برای فراهم سازی آسایش و رفاه شهروندان، برنامه ریزی و اقدام برای پیشگیری و کنترل حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال را انجام دهند.

در این ابلاغیه آمده است: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و به منظور ایجاد آمادگی، هماهنگی و انسجام میان دستگاه های اجرایی، امدادی و عملیاتی برای پیشگیری و کنترل حوادث احتمالی مربوط به این روز در سطح کشور دستور فرمایید با درنظر دریافت محدویت ها و مصوبات مدنظر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ضمن پیش بینی تمهیدات لازم برای فراهم سازی آسایش و رفاه شهروندان، برنامه ریزی و اقدام برای پیشگیری و کنترل حوادث مربوط به شب چهارشنبه آخر سال با موضوع سازمان ها و واحدهای آتش نشانی و خدمات ایمنی و همکاری همه متولیان امر صورت پذیرد.

ابلاغیه افزود: ضرورت دارد اجرای برنامه های آموزشی، ترویجی و بازدارنده، هرس و جمع آوری شاخ و برگ درختان از سطح معابر و پارک ها، جمع آوری پسماندها از سطح معابر و مخازن پسماندها همچنین استقرار اکیپ های عملیاتی آتش نشانی و خدمات ایمنی در مراکز تجمع در اولویت قرار گیرد.

در سرانجام این ابلاغیه، به استانداران اعلام شده است تا گزارش اقدامات را به صورت استانی جمع بندی و به معاونت عمرانی وزارت کشور ارسال کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 3032

به "ابلاغیه وزارت کشور به استانداران در مورد چهارشنبه آخر سال در روزهای بحرانی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغیه وزارت کشور به استانداران در مورد چهارشنبه آخر سال در روزهای بحرانی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید