آیفون 13 پرو مکس اولترا را با باتری بزرگ تر و فن خنک کننده ببینید

به گزارش چاپار بلاگ، ماه ها قبل یک دانشجوی سوییسی که از عدم پشتیبانی آیفون از پورت USB-C خسته شده بود، توانست اولین آیفون X مجهز به این پورت را فراوری کند. همانطور که انتظار داشتیم، چنین کاری الهام بخش باقی متخصصان علاقه مند به دستکاری آیفون شده و حالا یکی از متخصصان چینی پیروز به ساخت آیفون 13 پرو مکس مجهز به پورت USB-C، جک هدفون، فن دوگانه و باتری بزرگ تر شده است.

آیفون 13 پرو مکس اولترا را با باتری بزرگ تر و فن خنک کننده ببینید

این فرد چینی با انتشار چندین ویدیو در تیک تاک، ویژگی های این آیفون را به نمایش گذاشته است. همانطور که در تصاویر منتشر شده می توانید ببینید، ضخامت این مدل نسبت به آیفون 13 پرو مکس معمولی دو برابر شده که این موضوع تا حد زیادی به افزوده شدن باتری ثانویه برمی گردد. بعلاوه در کنار تعبیه دو فن خنک نماینده و جک هدفون، باید به استفاده از پورت USB-C و اسپیکرهای بزرگ تر هم اشاره کنیم.

این فرد متخصص اعلام نموده که مدل موردنظر در بنچمارک AnTuTu پیروز به کسب نتایج بهتری شده که ظاهرا این موضوع به لطف استفاده از فن ها محقق شده است. او در این ویدیوها شرح داده که برای ساخت چنین مدلی، فرایند بسیار سخت و پیچیده ای را پشت سر گذاشته و احتمالا کمتر کاربری می تواند چنین کارهایی را تکرار کند.

باید خاطرنشان کنیم ماه ها قبل که آیفون X مبتنی بر پورت USB-C ساخته شد، دانشجوی موردنظر آموزش کاملی را برای ساخت چنین مدلی منتشر کرد تا دیگر افراد هم بتوانند پورت USB-C را به آیفون خود اضافه نمایند. با وجود اینکه سال هاست شرکت های مختلف برای گجت های خود به بهره گیری از پورت USB-C روی آورده اند، ولی اپل همچنان برای آیفون از پورت لایتنینگ استفاده می نماید و همین اصرار به ادامه استفاده از لایتنینگ، با نقدها گسترده ای روبرو شده است.

باید خاطرنشان کنیم اولین آیفون مجهز به پورت USB-C با قیمت 86 هزار دلار فروخته شد. به همین دلیل باید ببینیم آیا این فرد چینی هم آیفون موردنظر را با به وسیله مزایده در اینترنت به فروش می رساند یا نه. اگرچه طی ماه های گذشته خبرهایی در خصوص ساخت آیفون های مبتنی بر ویژگی های تازه از طرف افراد مختلف منتشر شده، ولی هیچکدام از آن ها مانند این آیفون تازه از ویژگی های جذابی بهره نمی برند. از طرف دیگر باید خاطرنشان کنیم معمولا برای این کار آیفون های قدیمی دست کاری می گردد اما این متخصص چینی توانسته چنین کاری را روی آیفون 13 پرو مکس انجام دهد.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 25699

به "آیفون 13 پرو مکس اولترا را با باتری بزرگ تر و فن خنک کننده ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 13 پرو مکس اولترا را با باتری بزرگ تر و فن خنک کننده ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید