آنچه از سریال Mayfair Witches با بازی الکساندرا داداریو باید بدانید

به گزارش چاپار بلاگ، سریال جادوگران می فر (Mayfair Witches) اثری تازه از شبکه ای ام سی به شمار می رود که بر اساس سه رمانی به نام زندگی جادوگران می فر (Lives of the Mayfair Witches) نوشته ان رایس ساخته شده است. این سریال، دومین اقتباس شبکه ای ام سی بر اساس آثار ان رایس به شمار می رود و در سال 2022 میلادی نیز سریال مصاحبه با خون آشام (Interview with the Vampire) ساخته شده بود.

آنچه از سریال Mayfair Witches با بازی الکساندرا داداریو باید بدانید

سریال جادوگران می فر قرار است روی داستان رمان اول به نام The Witching Hour تمرکز کند و داستان دکتر جراح مغز و اعصابی به نام روآن فیلدینگ را روایت خواهد کرد که از نوادگان و وارث خانواده ای بانفوذ از جادوگران است و به نظر می رسد که روحی خبیث در حال آزار و اذیت او است.

استا اسپالدینگ و میشل اشفورد مسئول خلق این سریال فانتزی و ترسناک هستند، سریالی که فصل اول آن در قالب هشت قسمت برای پخش از شبکه ای ام سی ساخته شده است. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این سریال بپردازیم.

داستان سریال Mayfair Witches

سریال جادوگران می فر داستان خودش را از اولین رمان این سه گانه از ان رایس اقتباس کرده است و داستان شخصیت اصلی داستان به نام راسون را روایت می کند که جراحی جوان در کالیفرنیای آمریکا است. او پس از مرگ مادرش که مدت ها با او صحبت نکرده، متوجه رازی شوکه کننده می شود.

او می فهمدد که وارث نو خانواده مشهور و ویژه می فر است. او همانطور که به بررسی گذشته و پس زمینه خانواده خودش می پردازد، متوجه قدرت های خاص خودش نیز می شود. او در عین اینکه باید با این قدرت های تازه کشف شده خودش کنار بیاید و خودش را با این هویت نو تطبیق بدهد، باید با نیروی شومی نیز روبه رو شود که در این خانواده وجود داشته و نسل به نسل آن ها مورد اذیت و آزار قرار می داده است.

بازیگران سریال Mayfair Witches

شبکه ای ام سی بازیگران برجسته و بااستعدادی را برای نقش آفرینی در سریال جادوگران می فر به خدمت گرفته است که از جمله آن ها می توان به الکساندرا داداریو اشاره کرد. این بازیگر توانمند و برجسته اخیرا در فصل اول سریال وایت لوتوس یا نیلوفر سفید (The White Lotus) نقش آفرینی کرده است. الکساندرا داداریو در فصل اول سریال جادوگران می فر نقش دکتر و جراحی به نام راسون فیلدینگ را بازی می کند که متوجه می شود با سلسله ای از جادوگران می فر ارتباط اجدادی دارد.

هری هملین دیگر بازیگر سریال جادوگران می فر به شمار می رود که نقش پدرسالار خانواده می فر به نام کورتلند می فر را به تصویر می کشد. در کنار او نیز تونگایی چیریسا نقش فردی به نام سیپرین گریو و جک هیوستون نقش موجودی تغییر شکل دهنده را بازی خواهند کرد.

از جمله دیگر بازیگرانی که در فصل اول سریال جادوگران می فر نقش آفرینی می کنند نیز می توان به آنابث گیش در نقش مادر راسون به نام دیردره می فر، بث گرانت در نقش کارلوتا می فر، اریکا گیمپل در نقش الی می فر و جن ریچاردز در نقش جوجو اشاره کرد.

سریال Mayfair Witches چند قسمت دارد؟

همانطور که در بالا ذکر شده بود، سریال جادوگرا می فر در فصل اول خودش هشت قسمت دارد و دو قسمت ابتدایی آن در همان روز ابتدایی پخش می شوند. در پی آن نیز 6 قسمت بعدی به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

تاریخ پخش سریال Mayfair Witches

شبکه ای ام سی سریال جادوگران می فر را برای پخش از تاریخ 8 ژانویه سال 2023 میلادی (یکشنبه 18 دی 1401) برنامه ریزی کرده است. هشت قسمت فصل اول به صورت هفتگی پخش خواهند شد.

منبع: فوت و فن / collider.com
انتشار: 11 دی 1401 بروزرسانی: 11 دی 1401 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 31494

به "آنچه از سریال Mayfair Witches با بازی الکساندرا داداریو باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه از سریال Mayfair Witches با بازی الکساندرا داداریو باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید