sx6 در راه بازار خودرو، رونمایی از سومین محصول خودروسازی سمنان

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران/سمنان رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان از رونمایی از یک محصول جدید کارخانه خودروسازی فردا سمنان تحت عنوان خودروی sx6خبر داد.

sx6 در راه بازار خودرو، رونمایی از سومین محصول خودروسازی سمنان

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

بهروز اسودی در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر از انجام تست خودروی جدید شاسی بلند 7 نفره sx6اطلاع داد و اظهار کرد: این خودرو به صورت آزمایشی فراوری و امروز 29 بهمن ماه با حضور استاندار سمنان رونمالیی شد.

وی از فراوری 30 خودرو sx6 در فاز آزمایشی اطلاع داد و اضافه نمود: خوشبختانه این محصول فراوریی جدید در همه آزمایشات صورت گرفته پیروز بوده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد برنامه های خودروسازی فردا برای فراوری احتمالی این محصول جدید، از برنامه ریزی این واحد صنعتی بزرگ استان برای فراوری انبوه این خودروی جدید خود اطلاع داد و اعلام نمود: این واحد صنعتی در چند سال اخیر گام های خوبی در حوزه خودروسازی برداشته است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد آخرین فراوریات این کارخانه گفت: کارخانه خودروسازی فردا سمنان تا پیش از این به فراوری پژو پارس و سمند می پرداخت و با فراوری خودروی sx6که فراوریی اختصاصی این کارخانه است حضور پررنگ تری در بازار خودروی کشور خواهد داشت.

وی از سرمایه گذاری یک هزار و 125 میلیارد ریالی این واحد بزرگ صنعتی در شهرک صنعتی سمنان اطلاع داد و اضافه نمود: تا پیش از این 145 نیرو در این واحد صنعتی اشتغال داشتند.

اسودی نام کامل این محصول جدید شرکت صنایع اتومبیل سازی فردا را farda sx6 عنوان و اظهار کرد: این واحد صنعتی توان و ظرفیت فراوری سالانه 100هزار دستگاه خودرو سواری را دارد.

وی بروز بودن خط مونتاژ و تجهیزات به منظور فراوری انواع خودرو سواری را از ویژگی های کارخانه خودروسازی فردا سمنان برشمرد و اضافه نمود: کارخانه خودروسازی فردا سمنان، اولین فراوری کننده خودرو سواری در سطح استان و تنها فراوری کننده پژو پارس دوگانه سوز در کشور است.

این مدیر مسوول با اشاره به عملکرد این واحد صنعتی توضیح داد: خودروسازی فردا سمنان اگرچه از سال 96 فعالیت خود را شروع نموده اما در همین مدت عملکرد خوبی داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 2043

به "sx6 در راه بازار خودرو، رونمایی از سومین محصول خودروسازی سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "sx6 در راه بازار خودرو، رونمایی از سومین محصول خودروسازی سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید