کمک: درهای تیم ملی همچنان باز است، با روسیه ملاقات محبت آمیز خواهیم داشت

به گزارش چاپار بلاگ، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: هنوز هم برای بازیکنان فرصت باقی هست و هر بازیکنی که از جمع ما خارج گردد به این معنی نیست که از اردوهای ملی حذف شده است.

کمک: درهای تیم ملی همچنان باز است، با روسیه ملاقات محبت آمیز خواهیم داشت

به گزارش خبرنگاران، شهناز یاری در سرانجام اردوی نخست تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: همانطور که پیش بینی می کردیم، اردوی خیلی خوبی است و بچه ها با انگیزه خیلی بالایی تمرین می نمایند. تمرینات خیلی خوبی را پشت سرمی گذاریم و با تمام قوا کوشش می کنیم که بهترین نفرات را برای مسابقات قهرمانی آسیا گزینش کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان اضافه کرد: هنوز هم برای این بازیکنان فرصت باقی هست و هر بازیکنی که از جمع ما خارج گردد به این معنی نیست که از اردوهای ملی حذف شده است بلکه تا سرانجام مسابقات لیگ یعنی اسفندماه فرصت دارند که دیده شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به سفر به شهرهای مختلف جهت دیدن عملکرد بازیکنان در لیگ برتر گفت: بازی های لیگ را با شروع نیم فصل دوم زیرنظر می گیرم و حتماً برای دیدن بازی های مهم به شهرهای مختلف می روم. پس از این بازیکنان ارزیابی و دیده می شوند و هنوز فرصت دارند که به ما و تیم ملی یاری نمایند. ما این حق را برای همه بازیکنان محفوظ نگه می داریم.

وی ادامه داد: اردوی جدید تیم ملی از نیمه آذرماه شروع می گردد و مسلماً بازیکنانی از این اردو و ورزشکاران جدید اضافه خواهند شد.

یاری همچنین سطح تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان را بالا ارزیابی کرد و گفت: به جرأت می گویم این بازیکنان چیزی کمتر از بازیکنان طراز اول فوتسال ندارند و شاید تنها تفاوت شان کمبود تجربه شان باشد که امیدواریم این تجربه بین المللی را به دست آورده و بدون استرس به تیم ملی یاری نمایند و مستلزم زمان است.

وی از حضور تیم ملی روسیه در ایران اطلاع داد و اضافه کرد: به دلیل اینکه مسابقات لیگ برگزار می گردد و اردوها بلند مدت نیست، پیش از شروع سال 99، بازی محبت آمیز ای با روسیه خواهیم داشت. دوم و سوم اسفندماه روسیه به ایران می آید و می توانیم از بازیکنانی که به تیم اضافه می شوند این استفاده کنیم تا تجربه کسب نموده و محکی بخورند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با بیان این مطلب که برگزاری مسابقات اردوهای تیم ملی با لیگ باشگاهی تداخل ندارد، گفت: مسابقات لیگ را در نظر گرفتم و با توجه به برنامه تیم ها و مسابقات و شرایط جدول، اردو را در زمانی گذاشتم که بعد از مسابقه می توانند در اردو حاضر شوند.

یاری در سرانجام درباره انتخاب بازیکنان جدید در ترکیب تیم ملی فوتسال گفت: نمی توانیم با قطعیت جواب دهیم، چون اردوی اول را برگزار کردیم و همه چیز به آمادگی و عملکرد بازیکنان در این چند ماه بستگی دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 1173

به "کمک: درهای تیم ملی همچنان باز است، با روسیه ملاقات محبت آمیز خواهیم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک: درهای تیم ملی همچنان باز است، با روسیه ملاقات محبت آمیز خواهیم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید