پسر تام هنکس به زندگی بازگشت، پدر جلوی دوربین رفت

به گزارش چاپار بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، در حالی که تام هنکس بازیگر مشهور و محبوب به عنوان یکی از بااخلاق ترین بازیگران هالیوود شناخته می گردد و زندگی خانواده پاکی با همسرش دارد، پسر او چِت حکایت همان گوسفند سیاه گله بوده است. این پسر که زمانی به نام چِت هیز به عنوان رپری پرسروصدا شناخته می شد و برای استفاده از مواد مخدر و حتی به آتش کشیدن هتلی در لندن به تیتر یک روزنامه ها و خبرها بدل شده بود، می گوید پس از سفری دراز به زندگی برگشته و خودش را پیدا نموده است.

پسر تام هنکس به زندگی بازگشت، پدر جلوی دوربین رفت

این پسر که همین اواخر حتی وارد جریان های نژادپرست هم شده بود در حالی که 25 سال دارد در تصاویری در اینستاگرام درباره گذشته اش حرف زده و گفته زندگی جدیدی را انتخاب نموده است.

پسر تام هنکس که مدتی در رسانه های اجتماعی حضور نداشت می گوید، در حال گذراندن دوره بازپروری بوده است. او نوشته است: سعی می کنم خودم را پیدا کنم و الان خوبم. چند ماه پیش داشتم کوکایین می فروختم، داشتم کوک می کشیدم و دیگر حتی نمی توانستم نفس بکشم. کرک هم حتی کشیدم.

چت تنها سال پیش بود که تایید کرد از 16 سالگی با استعمال مواد دست و پنجه نرم می نماید و حالا می گوید سفر درازی را برای کشف دوباره خودش طی نموده و می داند احتیاج دارد تا تغییراتی در زندگی اش به وجود بیاورد و اشتباه های گذشته را جبران کند.

تام هنکس 59 ساله دارای 4 فرزند است. او فیلمبرداری پروژه جدیدش در نقش کاپیتان خلبان سالی را شروع نموده و در حال بازی در برابر دوربین کلینت ایستوود است. کاپیتان چلسی سالنبرگ ملقب به سالی به عنوان قهرمان معجزه در هادسون شناخته می گردد. او پیروز شد در سال 2009 یک هواپیما با سرنشینان آن را به سلامت نزدیک شهر و در رودخانه پهناور هادسون فرود آورد.

این بازیگر برنده 2 جایزه اسکار دیروز در نیویورک با گریم و لباسی که شبیه کاپیتان مشهور است، دیده شد. سالنبرگ خلبان و خدمه اش تازه از فرودگاه لاگوآردیا بلند شده بودند که دسته ای از غازهای کانادایی هر دو موتور هواپیما را از کار انداختند. این خلبان ماهر به سرعت متوجه شد که زمانی برای بازگشت به لاگوآردیا یا رسیدن به یک فرودگاه دیگر وجود ندارد، بنابراین تصمیم گرفت روی رودخانه هادسون فرود آبی داشته باشد. نقشه او عملی شد و تمام 155 مسافر سوار هواپیما جان سالم به در بردند. او فوری قهرمان نامیده شد و لقب کاپیتان محشر را از مایکل بلومبرگ شهردار وقت شهر نیویورک دریافت کرد.

این فیلم با اقتباس از کتابی که چلسی سالی سالنبرگ نوشته و بر مبنای فیلمنامه تاد کومارنیکی ساخته می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 545

به "پسر تام هنکس به زندگی بازگشت، پدر جلوی دوربین رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر تام هنکس به زندگی بازگشت، پدر جلوی دوربین رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید