ویتنام پرواز هواپیما ها از انگلیس و آفریقای جنوبی را متوقف کرد

به گزارش چاپار بلاگ، به نقل از خبرگزاری رویترز، ویتنام در کوشش برای جلوگیری از گسترش نوع جدید و جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی پرواز های خود را از انگلیس و آفریقای جنوبی متوقف کرد.

ویتنام پرواز هواپیما ها از انگلیس و آفریقای جنوبی را متوقف کرد

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ارزان ویتنام تجربه کنید.

وزارت بهداشت ویتنام در بیانیه ای گفت: خطر نفوذ و شیوع بیماری در ویتنام بسیار زیاد است؛ به ویژه از افرادی که از کشور های آلوده به ویروس انگلیسی وارد می شوند.

در ماه دسامبر، انگلیس بیان کرد که یک نوع جدید کرونا را کشف نموده است که ممکن است سرعت انتقال آن تا 70 درصد بیشتر باشد.

وزیر بهداشت انگلیس 14 دسامبر بیان کرد که نوع جدیدی از ویروس کرونا ویروس سارس کووید-2 در کشورش کشف شده است که در حال گسترش سریع تر از شکل اصلی اش است. او گفت: ویروس به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می گردد و بنابراین مسری تر است. ویروس جدید کرونا از کنترل خارج شده است.

کارشناسان سلامت متذکر شده اند نوع جدید ویروس کرونا سریع تر از ویروسی که در حال حاضر شناخته شده در حال شیوع است، اما هنوز نمی توان در خصوص خطر بیشتر آن صحبت کرد؛ علاوه بر این، هیچ مدرکی دال بر اینکه جهش ویروس واکنش متفاوتی نسبت به واکسن نشان دهد، وجود ندارد.

پیش از این نیز چند کشور دیگر دنیا از جمله ژاپن، کره جنوبی، سوئد، استرالیا و کانادا از ورود این ویروس به کشور خود خبر داده اند. این موضوع سبب شده است تا بسیاری از کشور های دنیا مرز های خود را به روی انگلیس ببندند.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 11755

به "ویتنام پرواز هواپیما ها از انگلیس و آفریقای جنوبی را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویتنام پرواز هواپیما ها از انگلیس و آفریقای جنوبی را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید