وام 40میلیون تومانی با سود 4 درصد به تاکسیرانان اختصاص داده می گردد

به گزارش چاپار بلاگ، خبرنگاران؛ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران، گفت: شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی با همراهی صندوق کارآفرینی امید اعتباری را برای یاری به تاکسیرانان جهت خرید خودرو جدید در نظر گرفته اند.

وام 40میلیون تومانی با سود 4 درصد به تاکسیرانان اختصاص داده می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایلنا، علیرضا قنادان گفت: از محل این اعتبار، وام های 40میلیون تومانی با سود 4 درصد به تاکسیرانان اختصاص داده می گردد و هر زمانی که ایران خودرو پیش فاکتورهای خرید خودرو را صادر کند این مبالغ به حساب تاکسیرانان خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران همچین از هوشمندسازی انتهاه های تاکسیرانی تا انتها سال اطلاع داد و گفت: در حال حاضر 7 انتهاه به سامانه هوشمند مجهز شده و تا انتها سال مابقی انتهاه ها نیز به آن مجهز خواهند شد. نصب دوربین های پلاک خوان برای کنترل ورود و خروج تاکسی ها به انتهاه و سیستم RFID برای شیفت بندی تاکسی ها از جمله ویژگی های هوشمندسازی انتهاه ها است.

قنادان همچنین تاکید نمود: کاتالیست یا کاتالیزور خودرو معمولا در جهت خروجی هوای موتور قرار می گیرد، باعث می گردد تا درصد زیادی از کربن و سایر آلاینده های هوا و محیط زیست، به بیرون انتقال نیافته و در نتیجه آلایندگی خودرو را تا حد زیادی کاهش می دهد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: کاتالیست نیز همچون سایر قطعات موجود در خودرو، یک طول عمر مفید داشته و پس از آن کارایی اولیه خود را از دست خواهد داد.بنا داریم طی هفته جاری یارانه ای جهت تعویض کاتالیست های فرسوده به تاکسیرانان بدهیم تا همزمان با رسیدن سال تحصیلی جدید به نحوی فراوری آلودگی را کاهش دهیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 345

به "وام 40میلیون تومانی با سود 4 درصد به تاکسیرانان اختصاص داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام 40میلیون تومانی با سود 4 درصد به تاکسیرانان اختصاص داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید