هافبک استقلال از پرسپولیس پیشنهاد دارد؟

به گزارش چاپار بلاگ، مهدی مهدی پور در خصوص حضورش در باشگاه استقلال گفت: من قرارداد دارم. چیز خاصی نیست و آمدم در خصوص بعضی مسائل صحبت کنم.

هافبک استقلال از پرسپولیس پیشنهاد دارد؟

وی در مورد اینکه آیا دریافتی اش از باشگاه به میزان کافی بوده، گفت: نه خیلی کم بوده البته مشکل خاصی هم نیست و در موردش صحبت می کنیم.

هافبک استقلال در مورد فرایند یارگیری این تیم و اینکه آیا می تواند به قهرمانی برسد، اسم کرد: این را کادرفنی بهتر می تواند شرح بدهد. بازیکنانی را که می خواهند جذب می نمایند. مهمترین مساله این است که می خواهیم شاکله تیم حفظ گردد.

مهدی مور در مورد بازی با الهلال گفت: بازی خیلی سختی است. دو بازیکن گرفته اند که فکر می کنم روی هم هزار میلیارد بگردد ولی با غیرت ایرانی می توانیم شکستشان بدهیم.

وی در مورد شایعه پیشنهاد پرسپولیس، گفت: اجازه بدهید در موردش صحبت نکنم. پیشنهاد همواره هست.

هافبک استقلال در مورد خداحافظی قایدی اسم کرد: او بازیکن خیلی با کیفیتی است و به ما خیلی یاری کرد. دوست داریم کنارمان باشد اما اگر به صلاحش است که برای پیشرفتش برود، امیدوارم هرجا که هست پیروز باشد.

مهدی پور در مورد اینکه آیا از زمانی که اعتراضاتی داشتند مسائل استقلال کمتر شده، گفت: اوضاع و مسائلی که داشتیم از آن زمان بهتر نشده، فقط فصل تمام شده و اتفاق خاصی نیفتاده است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: chaparblog.ir شناسه مطلب: 18032

به "هافبک استقلال از پرسپولیس پیشنهاد دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هافبک استقلال از پرسپولیس پیشنهاد دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید